Wij weten sinds dinsdag dat we een jongen krijgen en nu ben ik natuurlijk aan het kijken voor kleding. Alleen ik zie nergens wat leuks Meisjes kleding ja dat wel.. Van die snoezige jurkjes legging en printjes, ja bij een meisje was ik met tassen vol vertrokken. Nu kan ik niet 1 ding vinden wat ik leuk vind. Of de maat is niet goed. Ik heb natuurlijk nog even te gaan, maar was wel benieuwd waar jullie goed slagen? met foto zou leuk zijn
Waar houd je van? Ik moest ook even zoeken maar ik vind sommige kleding van z8 wel leuk voor jongens en bij de zara kan ik soms ook wel leuk slagen. Verder haal ik veel uit van die onbekende webshops, eenmanszaakjes die zelf kleding maken maar daar moet je maar net van houden.
Ik heb veel van Feetje gehad voor de eerste weken. Nu soms tumble 'n dry en beebielove. Ik koop ook veel zachte joggingbroekjes bij de hema, kost niets en komt in heel veel kleurtjes. En dan gewoon een heel gaaf shirtje erop.
noppies, tumble&dry,feetje,z8,name it ik vond het ook heel lastig in het begin, maar uiteindelijk toch wel leuke kleding gevonden.
Welkom bij www.nin9.nl heeft ook super gave kleertjes moet je wel van houden. Verder idd z8 of terstal Hippe Beebjes vind ik ook fantastisch
Ik zou zeggen: waar niet? Ik zie toch altijd in elke kledingwinkel ook wel leuke jongenskleding. Er is idd wel meer voor meisjes maar er is genoeg te vinden voor jongetjes. Ik combineer ook vaak een effen hema shirtje met een broekje met leuke prints. Veel kleertjes van: Zara, H&M, Noppies, Name it, Lief!, Mexx, Feetje maar ook Hema of Zeeman.
V&D. Echt leuke kleding. Uiteraard ook niet zoveel keus als voor meiden maar dat is volgens mij overal zo. Iig veel beter pasvorm en leuker dan hema, zeemam of hennes.
Ik haal altijd overal wel wat weg.. Daar hebben ze een leuk shirtje, daar een leuk vestje, daar leuke broekjes.. Ik kan ook nooit in één winkel alles bij elkaar shoppen Het hangt ook heel erg af waarvan je houdt. Ik vind wit met lichtblauw of grijs superleuk voor jongetjes. Feetje heeft daar het één en ander van, Noppies heeft ook leuke dingetjes.. Oh, en marktplaats vind ik ook ideaal! Dan heb je eigenlijk álle collecties bij elkaar en dan óók de collecties van eerdere seizoenen / jaren erbij Op SALES Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl! hebben ze ook leuke dingetjes. Voor leuke prijsjes ook
Online heb je super veel leuks voor baby jongens! Z8 idd maar als je gewoon googled kom je op zoveel leuke onbekende sites met stoere kleertjes.
De meeste leuke merken zijn al genoemd! Ik vind zara & H&M, imps&elfs ook erg leuk!! Ook op Etsy staan veel leuke dingen. Ik had precies hetzelfde toen ik hoorde dat t een jongetje werd bij ons. Nu zo aan t einde van mn zwangerschap vind ik veel leuke dingen (hormonen?). Kijk ook eens bij deze fora berichten: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/533709-welke-baby-uitzet-een-zoontje-show-aankopen.html en http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/579474-babykleding-merken.html Succes
Wij hebben hier vlakbij een megastore van Prenatal zitten. Daar hebben ze nu sale en heb ik me enorm uitgeleefd. Ze hebben daar echt hele leuke en stoere kleertjes voor jongens. Verder shop ik online bij ikenmijnkind.nl, hebben ze best leuke dingen voor weinig geld
Ik vind een jongen juist veel gemakkelijker dan een meisje! Je koopt gewoon alle broekjes en truitjes die je leuk vindt, in welke winkel dan ook, en in de kast blijkt alles prima te combineren, ideaal! Nu in de hele kleine maatjes kan ik voor hele leuke prijsjes prima slagen bij zeeman en Babydump, tegen de tijd dat het uit model is past het niet meer. Verder H&M, C&A, Hema, V&D.