leuke babykleding voor jongens, waar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brownielover, 25 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.170
    3.053
    113
    Nederland
    Wij weten sinds dinsdag dat we een jongen krijgen en nu ben ik natuurlijk aan het kijken voor kleding.:D

Alleen ik zie nergens wat leuks:( Meisjes kleding ja dat wel.. Van die snoezige jurkjes legging en printjes, ja bij een meisje was ik met tassen vol vertrokken. Nu kan ik niet 1 ding vinden wat ik leuk vind. Of de maat is niet goed.

Ik heb natuurlijk nog even te gaan, maar was wel benieuwd waar jullie goed slagen?:) met foto zou leuk zijn:D

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Z8 super stoer

3. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Bij de tera stal hebben ze voor newborns leuke pakjes, lijken op z8! Echt een aanrader!!

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Waar houd je van? Ik moest ook even zoeken maar ik vind sommige kleding van z8 wel leuk voor jongens en bij de zara kan ik soms ook wel leuk slagen. Verder haal ik veel uit van die onbekende webshops, eenmanszaakjes die zelf kleding maken maar daar moet je maar net van houden.

5. Lyt

Lyt Actief lid

21 dec 2009
    296
    0
    0
  6. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb veel van Feetje gehad voor de eerste weken.
    Nu soms tumble 'n dry en beebielove. Ik koop ook veel zachte joggingbroekjes bij de hema, kost niets en komt in heel veel kleurtjes. En dan gewoon een heel gaaf shirtje erop.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    noppies, tumble&dry,feetje,z8,name it
    ik vond het ook heel lastig in het begin, maar uiteindelijk toch wel leuke kleding gevonden.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik zou zeggen: waar niet?
    Ik zie toch altijd in elke kledingwinkel ook wel leuke jongenskleding. Er is idd wel meer voor meisjes maar er is genoeg te vinden voor jongetjes.
    Ik combineer ook vaak een effen hema shirtje met een broekje met leuke prints.
    Veel kleertjes van: Zara, H&M, Noppies, Name it, Lief!, Mexx, Feetje maar ook Hema of Zeeman.

10. hummeltje2015

5 mrt 2015
    27
    0
    0
    NULL
    V&D. Echt leuke kleding. Uiteraard ook niet zoveel keus als voor meiden maar dat is volgens mij overal zo. Iig veel beter pasvorm en leuker dan hema, zeemam of hennes.

11. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.170
    3.053
    113
    Nederland
    Bedankt voor de tips! Ga vanavond eens rondneuzen :)

12. Ik haal altijd overal wel wat weg.. Daar hebben ze een leuk shirtje, daar een leuk vestje, daar leuke broekjes.. Ik kan ook nooit in één winkel alles bij elkaar shoppen ;)

Het hangt ook heel erg af waarvan je houdt. Ik vind wit met lichtblauw of grijs superleuk voor jongetjes. Feetje heeft daar het één en ander van, Noppies heeft ook leuke dingetjes..

Oh, en marktplaats vind ik ook ideaal! :D Dan heb je eigenlijk álle collecties bij elkaar en dan óók de collecties van eerdere seizoenen / jaren erbij :D

Op SALES Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl! hebben ze ook leuke dingetjes. Voor leuke prijsjes ook :)

13. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Online heb je super veel leuks voor baby jongens! Z8 idd maar als je gewoon googled kom je op zoveel leuke onbekende sites met stoere kleertjes.

14. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    De meeste leuke merken zijn al genoemd! Ik vind zara & H&M, imps&elfs ook erg leuk!! Ook op Etsy staan veel leuke dingen.

Ik had precies hetzelfde toen ik hoorde dat t een jongetje werd bij ons. Nu zo aan t einde van mn zwangerschap vind ik veel leuke dingen (hormonen?).

Kijk ook eens bij deze fora berichten: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/533709-welke-baby-uitzet-een-zoontje-show-aankopen.html

en

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/579474-babykleding-merken.html

Succes :)

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Z8!!!!

Hema
    H&m
    Zeeman
    Lief

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik vind zelf tumbl n dry ook erg leuke jongenskleding hebben.

17. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier vlakbij een megastore van Prenatal zitten. Daar hebben ze nu sale en heb ik me enorm uitgeleefd. Ze hebben daar echt hele leuke en stoere kleertjes voor jongens.
    Verder shop ik online bij ikenmijnkind.nl, hebben ze best leuke dingen voor weinig geld

18. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Pasvorm verschilt heel erg per kindje, du daar valt niet vee over te zeggen.

19. veense

veense Niet meer actief

Ik vind een jongen juist veel gemakkelijker dan een meisje! Je koopt gewoon alle broekjes en truitjes die je leuk vindt, in welke winkel dan ook, en in de kast blijkt alles prima te combineren, ideaal!
    Nu in de hele kleine maatjes kan ik voor hele leuke prijsjes prima slagen bij zeeman en Babydump, tegen de tijd dat het uit model is past het niet meer.
    Verder H&M, C&A, Hema, V&D.

Deel Deze Pagina