duowagens

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mandy84, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Wij hebben onze Stokke verkocht en sinds kort een Bugaboo Donkey.
    Wat een heerlijke wagen!
    Ik gebruik hem nu nog in de mono stand, dus ik heb nog geen ervaring hoe hij rijd in de duo stand, maar hij rijd echt super soepel!
    Is klein op te vouwen, zelfs kleiner dan de Stokke Xplory die ik eerst had.

Persoonlijk vind ik zo'n wagen waar kindjes achter elkaar of op elkaar gestapeld zitten niks!

En dat je deze wagen ook kunt inklappen als mono was voor mij de doorslag om voor deze wagen te gaan.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier de bugaboo donkey, beste aankoop ever. Kost wat maar echt een ideale wagen.

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hier ook de bugaboo donkey. Ideale wagen! Hij is duur maar houdt zijn waarde dus je kunt hem ook weer goed doorverkopen..

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik ben erg blij met mijn urban jungle maar ik zou hierna voor een Phil&teds gaan denk ik.

5. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier een 2e hands donkey en echt super blij mee! Zoontje is groot voor mijn leeftijd maar past er echt prima in.

6. emma1983

emma1983 Lid

11 jun 2014
    35
    0
    0
    Ik ben gastouder en heb de kees duowagen naast elkaar. Ik vind het een hele fijne wagen. Heb hem ook al super veel gebruikt. Ik heb meestal geen probleem om ergens langs te komen behalve in de kruidvat dat is echt een krappe winkel. Ik zou persoonlijk voor naast elkaar gaan. Ik vind het kindje achterin bij achter elkaar altijd zo opgepropt zitten en dat kindje kan voor zich ook niets zien

Deel Deze Pagina