Wisselen van ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nannie, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik zit op dit moment voor mijn behandelingen in Leeuwarden. Stel dat ik wil overstappen naar bijvoorbeeld Groningen (omdat dat toch een universitair ziekenhuis is) hoe gaat dit dan in zijn werk en kan zoiets zomaar?
    Ik vraag dit omdat ik het idee krijg dat in Leeuwarden ze nog lang zo ver niet zijn (ze hadden nog nooit meegemaakt dat iemand zo heftig reageerde op puregon 75 en ook niet dat het zo lang duurde voor ze bij iemand een eisprong kregen) ze gaan er ook maar vanuit dat ik zomaar zwanger ben zodra ik een eitje had.

Ik wil gewoon beter onderzocht worden want heb toch t idee dat er behalve pco meer aan de hand is omdat ik al snel na de eisprong ongi word.

Voor iedereen vast hele fijne feestdagen, geniet ervan en een super vruchtbaar nieuwjaar.

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Je bent daar helemaal vrij in. Check voor de zekerheid of je verzekering ook aangesloten is bij het andere ziekenhuis.

Het is m.i. erg belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de behandeling die je krijgt.

Succes.

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Nannie,

Herkenbaar zeg. Ik loop ook in een soort streekzkh en herken veel in wat je schrijft.. Zo word ik na mn eisprong ook gauw ongi (binen 10 dagen) en zodoende moest ik overstappen op Puregon ipv clomid. Terwijl ik met 2 tabs clomid wel altijd keurig 1(!) eisprong had (ipv 4 met Puregon afgelopen maand..) Je hebt atlijd recht op een second opinion meis. Dat zei zelfs mijn gyn tegen me vanmorgen. Vaak vinden ze dat zelf zelfs fijn als een ander er eens een oordeel over geeft. Mijn voorkeur gaat ook uit naar het UMCG, helaas is dat niet naast de deur,waardoor hub en ik hebben afgesproken nog 2 rondes Emmen te doen.. Veel succes meis en jij ook fijne feestdagen! Hopelijk heeft 2007 ons meer te bieden!

Dikke kus,
    Marjo

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik sluit me bij Dushi aan. Het is erg belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je behandelend ziekenhuis. Nou is het wel zo dat je ook eerst een andere arts kan proberen...misschien klikt dat gewoon niet zo. Groningen is een heel goed ziekenhuis (vind ik). Maar iedereen heeft altijd zijn eigen mening. Op Freya was er een tijdje geleden ook een onderdeel over Leeuwarden/Groningen.
    Bij Lotgenoten/forum/ziekenhuizen.
    Misschien dat je daar de boel even door kan lezen.
    Succes met je beslissing meid!
    Elmo

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hoi, ook ik wil overstappen naar een ander ziekenhuis. Bij mij is de reden dat ze in mn huidige ziekenhuis geen inseminaties doen in het weekend en bij het erasmus wel. En aangezien 3 van de 4 eisprongen van de iui in het weekend vielen is dat voor mij een belangrijke reden om over te stappen. Ik heb het erasmus gebeld en zij zeggen dat je een verwijsbriefje nodig hebt van of je huisarts of je gyn.

Deel Deze Pagina