hoi hoi wij zijn begonnen in april zwanger te raken nu heb ik vanmorgen gestest en er staat echt een heel licht streepje je ziet hem wel je moet alleen goed kijken het is niet echt knalrood ofzo een vaag streepje zeg maar...... volgens mijn is een streepje een streepje toch?
Een streep is een streep zeggen ze inderdaad. Mijn eerste test van deze maand was ook licht positief, volgens een vriendin van mij zelfs negatief. Maar de testen die volgden waren toch echt duidelijker! Dus als ik jou was zou ik gewoon dinsdag ochtend nog een keer testen en kijken of die test duidelijker is! Hoop dat je net zoveel geluk hebt als ik ! En ik feliciteer je alvast heeeeel voorzichtig! Ps. Waarom maak je er geen foto van? Dan kunnen wij even mee gluren? xxx
ik zou even wachten nog met testen, want voor je nod testen is niet verstandig omdat de kans dat het misgaat nog zo groot is als je zwanger bent. los daarvan, heb je een foto, en met welke test heb je getest?
Inderdaad een streepje is een streepje hij kan vaag zijn omdat je mischien te vroeg getest heb als ik jou was zou ik over een paar dagen weer even een test doen. Gr Wiebertje
Ik zit nu ook met een paar vage testen (zie album).... Ik denk dat je over een paar dagen nog een keer moet testen, je HCG vermeerderd elke 2-3 dagen dus over een dag of 3 moet het streepje zeker duidelijker zijn! Succes!!!
bij jou zie ik toch echt wel op beide testen een vaag streepje hoor volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger
Einneh, Zo zag mjin eerste test er ook uit. Heb je vandaag nog eens getest? Als het goed is worden de tests iedere dag een stukje duidekijker...
hai meissss wij hebben precies de zelfden testen!! van kruidvat of niet? heb je foto,s gezien ik heb precies het zelfden het streepje is wel net iets donkerder ik probeer het morgenvroeg weer en anders dinsdag gewoon weer kan ik ze allemaal bewaren bij kruitvat zijn de testen toch niet zo duur 2 voor 5 euro.....
zijn die testen van kriuidvat echt wel goed? laatste x deed ik er 1 en die kleurde wel maar niks geen streep, weg test gelukkig waren het er twee dan en toch negatief
ja zeker de testen moeten door een zekere keuring 99 procent betrouwbaar zoals allemaal ik heb 3 kids en bij alle 3 die testen gebruikt zo zwanger als wat in iedergeval dames vanmorgen weer getest enne ..... ja hoor de streep is nu duidelijk zichtbaar dus zwanger!!! ik hoop voor alle meiden hier dat ze echt gauw zwanger mogen zijn ik wil iedereen het besten wensen lieven groeten gezinnetje