Inmiddels na 6 natuurlijke biochemische zwangerschappen en meer dan een jaar niet meer natuurlijk zwanger te raken overgestapt op IVF/ICSI. Hierbij helaas 3 mislukte terugplaatsingen, 1 wederom biochemisch. Toevallig kwam ik er gisteren achter dat wij het receptIVFity onderzoek niet hebben gehad. Waarom, weet ik ook niet… Zijn er dames die dit onderzoek wel hebben gehad? Was de uitslag iets waar ze iets aan konden doen ivm herhaalde miskramen? Hoor het graag
Ik heb bij c&c de receptivity gehad. Ook na herhaalde miskramen en biochemische zwangerschappen. Uitslag van receptivty was high. Dat is de beste score. Dus geen aanknopingspunt voor behandeling.
Ik heb 'm ook laten doen en ik had ook een high score. Helaas al 13 mislukte terugplaatsingen gehad. Toen ik de test liet doen had ik al 5 tp's gehad denk ik (maar ik weet 't niet meer zeker meer hoor, de tijd gaat snel)
Ik heb deze test laten doen, en had tot m'n grote schrik een low score. Na een tijd een probiotica supplement te nemen van het type bacteriën dat bij mij te laag was heb ik nogmaals getest, en ik had nog steeds score low. Toen heb ik van de huisarts een antibioticum kuur gekregen specifiek tegen een bacterie soort die bij mij te hoog was, weer in combinatie met die probiotica voor de bacterie die nog steeds te laag was, en daarna was de uitslag high. Helaas is er ondertussen nog steeds geen embryo blijven plakken. Ik heb nu al heel lang niet meer getest. Misschien dat het voor jou wel iets uitmaakt, maar ik heb dit nu maar een beetje losgelaten... Veel geluk!
Dankjewel! Ik twijfel om de test te doen.. We hebben zoooooveel kosten al en ondertussen ben ik bezig met homeopaat/accupunctuur/osteopaat/orthomoleculair therapeut, wat ook al genoeg kost. Straks komt er niets uit, of net als bij jullie dat het high is en nog steeds niet lukt.. dan weer 400 euro weggegooid. Lastige keuzes.
Ja snap ik. De vraag is misschien wat je met een test uitslag wil doen? Indien High, dan kun je het microbioom als mogelijke oorzaak voor uitblijven succesvolle zwangerschap afstrepen? Maar wat doe je met een Low score? Bij die low score heb ik een tijd zitten tobben, mijn artsen namen het niet echt serieus, heb erg mn best gedaan voor een antibioticum kuur uiteindelijk via huisarts. Toen ik eindelijk na maanden stressen de high score had bereikt heeft dit bij mij geen wonderen verricht, dus ook weer een stukje hoop down the drain. Uiteindelijk was ReceptIVFity voor mij een rollercoaster die ik best had willen missen, maar ik kan me ook zo voorstellen dat je alles getest en geprobeerd wil hebben, al is het maar om mogelijke oorzaken uit te sluiten! Succes met de beslissing!
Ik heb hem ook gedaan, kreeg de keus vanuit het ziekenhuis voorafgaand de start van onze 1ste ICSI behandeling. Mijn score was gemiddeld, dus had wel een beetje schrik. Het ziekenhuis zei dat dit prima was, dus we zijn de behandeling gestart. De opbrengst was ook erg weinig. 1 verse en 1 cryo. De verse tp is ons prinsesje geworden.