PMS, waar blijf je?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaIV, 13 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Iedere maand heb ik direct na de eisprong last van gevoelige borsten en dit bouwt zich in een paar dagen op tot serieuze pijn. Op 9DPO neemt dat dan af. Verder een humeur om op te schieten (lees enorm kattig) en ik pieker dan veel.

Deze maand 100% zeker een eisprong gehad en zit nu op 6DPO. Ik heb 0,0 last van mijn borsten, alleen zijn ze iets groter. Mijn humeur is goed te doen, had gisteren alleen een enorme huilbui om iets waar ik nooit om huil.

Ergens denk (en hoop) ik dat het nu misschien dan wel raak is. Maar is dat logica, of zou mijn PMS een maand vakantie genomen hebben?

Ik kijk de dagen vooruit, maar wie op het wachtbankje niet…

2. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Herkenbaar! Ik heb hetzelfde deze cyclus... normaal direct na eisprong pijnlijke borsten en andere kwaaltjes. Vandaag 7 dpo en nog helemaal niets! Alleen soms wat steekjes en menstruatieachtig gevoel gehad..
    Spannend he.. als het ineens anders is dan andere cyclussen zonder zwangerschap geeft dat toch hoop.

Ik ben op 5 dpo op intake geweest bij de fertiliteitskliniek en bij de echo gaven ze aan dat het er perfect uit zag voor een zwangerschap.. dus dat geeft me extra hoop.

Zit niks anders op dan afwachten. Succes!!

MamaIV vindt dit leuk.
  3. Youaremagic

Youaremagic Actief lid

26 jul 2022
    335
    306
    63
    Vrouw
    Achteraf gezien was dat mijn eerst symptoom dat ik geen last kreeg van mijn pms klachten. Op 8 of 9 dpo teste ik positief met sensitest extra gevoelig. Inmiddels 12 weken zwanger :) Ik ga voor jullie duimen!

MamaIV vindt dit leuk.
  4. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Wat spannend! Ik nu op 7/8 DPO (bedacht me dat mijn eisprong laat op de avond was, dus zit er een beetje tussen). Nog steeds niets noemenswaardigs qua PMS te bekennen. Wel lekker rustig:D

5. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Oeh het wordt spannend dan!:rolleyes:

6. Vivianne84

6 sep 2015
    96
    85
    18
    Ik hoop voor je dat het een goed teken is! Ik had het deze maand ook. Mijn hele repertoire aan klachten had ik allemaal niet. Ik extra hoop, maar nee.
    Het is sws mijn ervaring dat het zo verschillend is per zwangerschap. Jammer hè. Kon je maar een vast lijstje afvinken. Dat zou heerlijk zijn

MamaIV vindt dit leuk.
  7. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Oh, was bij jou toen ook je afscheiding anders? Hier namelijk wel.

En dat lijstje: Yes please:p

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.969
    15.009
    113
    Geen pms verraadde hier ook alle gevallen.

Er is sinds mn 11e denk ik 1 of 2x een uitzondering geweest dat ik geen PMS maar ook niet zwanger was.

Wil m wel vaker missen, graag zelfs!!! Maar dat zwanger zijn mag van mij dan cadeau gedaan worden aan een ander, zelf zijn we compleet.

Dus hopelijk heb je weldra een leuke test!

9. Youaremagic

Youaremagic Actief lid

26 jul 2022
    335
    306
    63
    Vrouw
    Ben benieuwd heb je al kunnen testen?

Deel Deze Pagina