Op dit moment gebruik ik Gonal-F. Nu heb ik afgelopen weekend mijn ogen laten meten en deze waren beiden redelijk achteruit gegaan. NU vraag ik me af of dit komt door de hormonen of dat mijn ogen gewoon achteruit gegaan zijn. Ook vraag ik me af of het wijsheid is om nu een nieuwe bril aan te schaffen of dat het beter is even te wachten tot ik weer even zonder spuiten zit? Heeft iemand een idee?
hoi hoi Ik heb er wel eens een artikel over gelezen dat iemand na jarenlang hormoongebruik ook veel slechtere ogen had gekregen. Maar of het echt zo is dat het van gonal-f komt weet ik niet. Kan de gyn daar ook geen antwoord op geven? Nou ja, die weten daar meestal ook niet veel vanaf. Ik kreeg onwijze overbeharing in mijn gezicht en hals van Puregon, echt een baard gewoon en dat vond de gyn ook nogal bizar... Dus wat dat betreft... Maar ik zou wel een nieuwe bril aanschaffen of in ieder geval nieuwe glazen. Dat schijnt toch het beste voor je ogen te zijn. Anders heb je kans dat ze nog meer achteruit gaan en kun je bijv hoofdpijn krijgen.
Dank je wel De gyn had ik nog niet eens over nagedacht... lekker blond dus Moet er morgen toch heen, gelijk maar eens vragen dus Dank voor je antwoord...
Nu je het zegt...ik vond het al vreemd dat mijn nieuwe bril toch niet superscherp is... Ik had t al wel gehoord van zwangere/pas bevallen dat hun ogen eerst ook minder waren, dat je 6 mnd moet wachten voor een betrouwbare oogmeting na de bevalling.. Dus wie weet is het tijdelijk?? Van Menopur merk ik dat mijn nagels en haar veel sneller groeien. Ook heb ik afgelopen jaar ineens meer cellulite gekregen (2 icsi's en 2 tp's met hormonen+1 afgebroken poging)...