9 maart had ik mijn vorige maanstonden. Bij de eisprong heb ik een bloeding gehad die een 7-tal dagen aanhield. De eerste halve dag was toen 'vers' bloed zeg maar en daarna precies "oud" bloed. 9 april zou ik dus ongesteld moet worden. We zijn nu de 11de, en nog steeds niks, geen maanstonden en geen positieve test... Ben ik nu na twee weken aan een nieuwe cyclus begonnen? Of was het iets anders... Ben ik nu overtijd of net het midden van een nieuwe cyclus voorbij. Vreselijk om dat niet te weten... Wat denken jullie? Liefs
Heey, ik zou gewoon over 2/3 dagen nog een testje doen, wellicht maak je nog niet genoeg HCG hormoon aan en kan de test het niet lezen. Ik was zelf 2 maart laatste keer ongi, nu ook nog niet. Had ook een negatest. Maar misschien is je ei/sprong iets later geweest en ben je nog maar net zwanger. Aan de andere kant kan het best zijn dat je een maand overslaat, al lijkt me die bloeding verdacht veel op innestelling, duzzzz... Heb je verder klachten? XXXX uit Brabant
Hey, Dank je voor je reactie. Goh, wat zijn klachten eh... De dag na NOD had ik opeens totaal geen eetlust (ondanks dat ik iets lekker had besteld op het werk ) een heel licht gevoel in mijn hoofd en een raar borrelend gevoel in mijn onderbuik. En de weegschaal is niet ophoog geschoten ondanks de vele chocolade die ik deze week gehad heb... Maar ja dat kan vanalles zijn eh... Tegen 5 uur ben ik ook volledig uitgeput, maar ik sta er alleen voor op het moment (ventje op vakantie) en heel de dag achter een actief jongetje van 18 maanden aanlopen is best wel vermoeiend! Ik wil het zo graag maar ik wil ook niet te veel hopen, dan is de teleurstelling des te groot... Ik hoop voor jou dat het ook raak is. Ben je normaal gezien regelmatig? Liefs
Hmmm, kan alle kanten op idd, k zou toch over een weekje nog eens een testje doen hoor. Ik ben niet heel regelmatig 35/32/37, maar toch ook weer niet zo heel onregelmatig als zou kunnen. Ik ben nu 3 dagen over mn langste cyclus heen. Ik vind echt dat mn tepels er heel anders uit beginnen te zien, maar volgens mij vond ik dat eerder ook al een keer. Maar weet niet goed meer of het toen dezelfde veranderingen waren, volgens mij niet. Ik denk dat ik t niet langer kan uithouden dan tot woensdag met opnieuw testen, duzzzz...hopelijk weet ik dan meer. Wanneer ga jij testen? xxxxx uit Brabant
Ik weet het niet goed... ik denk als ik de 35 dagen voorbij ben... eens kijken dus na morgen... Ik denk ook woensdag dan is het 36 dagen... Mijn langste cyclus was 38 dagen, maar ik weet niet als ik het zolang uithou... Ik heb nog twee testen thuis liggen en dat is gevaarlijk bij mij Laat je iets weten? Als je al lichamelijke veranderingen opmerkt... Liefs
Ik heb geen testen liggen, dus t wordt iig woensdag, moet ze dan dinsdag halen namelijk en test wel in de ochtend. Anders twijfel ik daar weer over, haha. Dan zou ik op 44 dagen zitten, een week over mn langste cyclus, dus tja. Als t dan weer negatief is dan ga ik echt naar de huisarts, ze moet me gewoon uitsluitsel geven. Ik maak me nog steeds niet druk, maar wil wel graag weten of ik lekker mn wijntje kan drinken en mn filet americain kan eten...hmmm. xxxxx uit Brabant
Laat je iets weten? Als je al lichamelijke veranderingen opmerkt... Ow ja, die lichamelijke dingen heb ik iedere maand wel hoor, alleen niet zo divers en veel als deze keer. Dus die kwaaltjes willen niet altijd iets zeggen en daar ben ik me inmiddels gelukkig heel goed van bewust, laat me niet meer zo snel gek maken zeg maar. Op naar woensdag...hopelijk zonder xxxxx uit Brabant