Hoi meiden! Ik ben 3,5 maand geleden bevallen van onze prachtige dochter! Onze dochter was een wonder want zij is door de pil heen gegaan. Na 3,5 maand ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. Heb afgelopen vrijdag bloed geprikt en dit zag er allemaal keurig uit. Vanmorgen een echo gehad. Hier was op de zien dat ik een lichte vorm van pcos heb. Ik ben doorgestuurd naar een gyn voor eventuele hormoonpillen om mijn menstruatie opgang te laten komen. Nu heb ik al 10 jaar last van een onregelmatige menstruatie dus sta niet raar van dit bericht te kijken. Maar zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt. Er na de bevalling achterkomen!? En hoe is dit verder gegaan met wensen voor een tweede kindje? Wij willen heel graag nog een tweede, zijn jullie tussendoor aan de pil gegaan of juist niet. Hoor graag van jullie!
Hallo, ik ken het verhaal een beetje niet zo zeer van mezelf want ik heb ook pcos maar weet dit al enkele jaren. Maar mijn moeder heeft het ook en heeft het nooit geweten voor haar 3 bevallingen. Ze had wel alle symptomen, hirutisme, acne, wat dikker, Maar zei menstrueerde zo goed als altijd regelmatig. Mijn twee broers zijn dadelijk na elkaar gekomen en op mij heeft ze 8 jaar moeten wachten.. Na mij ging ze nog eens naar de ha voor iets tegen de overbeharing, die stuurde haar naar de gyn en daaruit bleek dat ze een vorm van pcos heeftt.
Ik heb geen een symtoon behalve onregelmatige menstruatie en last van de bekken. Ik vind het allemaal erg vreemd omdat ons meisje er wel ineens was! We hebben echt een grote kinderwens nog dus het is even wikkken en wegen wat nu te doen.