Duphaston !

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lima 84, Jul 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Ik heb even een vraagje....en heb dus als het even kan een antwoord nodig :)

Ik heb vorige ronde clomid 100 mg gehad en deze sloeg niet meer aan. Dus ik moest beginnen met Duphaston 10 mg voor 12 dagen lang. Dan op dag 3 weer beginnen met clomid 150 mg.

Maar nu komt het....ik ben inmiddels 11 dagen verder en wordt maar niet ongesteld. :( En ik voel ook niks dat het nog gaat komen. Normaal voel ik 1-2 dagen voor dat het los komt wel het een en ander maar nu helemaal niks.

Is er iemand die dit ook heeft gehad? En wat is er toen verder gebeurt/gedaan? Ik wordt maandag pas terug gebeld door de gyn voor hoe nu verder

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ik zou gewoon ff bellen met de gyn, als ik jou was.
    ik moets het juist na het stoppen krijgen maar kreeg al een bloeding tijdens die pillen.
    ik moets dan op dag 3 van mn cyclus indd de clomid nemen, maar dag 3 is dan pas de derde dag vanaf je bloeding.

ik zou ff bellen.

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @bubsie....ik heb vanmorgen gebeld maar de assistent kon mij geen antwoord geven. Ik wordt maandag terug gebeld door de gyn....

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    ik ben 2x , 3 dagen erna ongi geworden en 1x na 14 dagen pas nadat ik klaar was met de kuur..
    Mijn gyn zei dat het soms wel eens wat langer kan duren..

suc6

5. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Dan moet ik misschien iets meer geduld hebben ;)

6. thamar

thamar Actief lid

Mar 7, 2009
    302
    0
    0
    het kan tot 14 dagen duren..
    ik word meestal na 5 dagen maar heb ook maar 10 dagen geslikt misschien omdat je meer dagen hebt genomen dat het dan ook nog iets langer duurt en raar dat de assistente je niet ff kan helpen

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Zit je nu op de 11e dag van de kuur of ben je 11 dagen geleden gestopt met de Duphaston?

Je wordt pas ongesteld als je met de kuur gestopt bent, over het algemeen na een dag of 4-5. Maar soms kan het ook wat langer duren. Als je nu op 11 dagen zit, dan is dat inderdaad wel erg lang. Het kan zijn dat Duphaston niet goed werkt bij jou. Ik gebruik altijd Primolut en het heeft gelukkig nog alle keren gewerkt. De ene keer word ik 3 dagen na het stoppen ongesteld, een andere keer pas na een dag of 5-6.

Succes, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

8. Audrey1980

Apr 10, 2009
    70
    0
    0
    Ik heb hetzelfde gehad. Duphaston werkt bij mij ook niet. De laatste keren telkens Primolut gekregen en dat werkt wel.

Irritant he? Je wilt zo snel mogelijk ongesteld worden zodat je verder kan en dan werkt het weer niet :x

9. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @jippie....ik zit inderdaad 11 dagen na de kuur. Eerder kreeg ik provera en werd ik ook pas na 10 dagen ongesteld. Misschien moet ik iets meer geduld hebben.

@audrey.....wil inderdaad graag een nieuwe ronde starten. En wachten duurt zolang. Misschien bij een volgende keer Primolut gebruiken (maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn)

Share This Page