Gestopt met Clomid, nu bloeding??? Hellup

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ienepien, Aug 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ienepien

ienepien Lid

Aug 16, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen zijn wij alweer 2 jaar bezig om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Helaas nog zonder resultaat.
    Nu 8 mnd clomid geslikt en na mijn vorige menstruatie (2 wkn geleden) dacht ik, ik vind het wel even goed zo laat mijn lichaam het maar weer zelf proberen.
    Op CD 16 werd ik 's ochtends wakker en bij het opstaan merkte ik gelijk dat ik 'leeg liep'. Ontzettend veel dunne afscheiding met een verschrikkelijke sterke (vis) geur. (Sorry voor de details).
    Dacht al wat dit nu weer is.
    Daarna veel afscheiding die daarna lichtroze werd. Sinds gisteravond echt rood, bloeding?
    Vandaag ook gewoon. Zit nu op CD 19, ben ik nu gewoon weer ongesteld?? Of komt het doordat ik met de clomid ben gestopt.
    PFFF wat een gedoe, weet het gewoon ff niet meer.
    Volgende weer een afspraak bij de gyn gemaakt, ben er helemaal klaar mee. Nu maar snel een kijkoperatie inplannen.

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Wat vervelend zeg en heel vaag wat dit geweest kan zijn hè. Ik weet wel dat ik een natuurlijke kuur heb gevolgt om mijn baarmoeder te reinigen en toen kreeg ik erna ook in ene veel afscheiding en het was wat gevoelig het leek op een infectie maar het was na 2 dagen over. Wellicht ook zoiets bij jou? Geen idee of het van clomid kan komen daar had ik geen last mee.
    Je omschrijft dat je nu last hebt van een bloeding, is het vloeibaar bloed of zit er ook weefseltjes bij wat je bij een menstruatie hebt?

3. ienepien

ienepien Lid

Aug 16, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Pearll,

Het lijkt absoluut niet op een normale menstruatie.
    Dit is heel waterig rood zeg maar, en bij mijn normale menstruatie is het vaak veel stroperiger en idd met wat 'klodders' enzo.
    Dacht misschien is het wel een cyste die is geknapt, maar heb helemaal geen last van buikpijn gehad.
    Vind het wel weer erg apart, maar jah ik heb altijd weer dingen die anderen niet hebben gehad dus ja het past wel weer bij me:).
    De 21e naar de gyn en dan maar horen wat hij hiervan maakt.
    Eerst maar eens duidelijkheid.

Groetjes

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Ja dat is inderdaad wel raar, ik heb wel eens een geknapte cyste gehad en dat voelde ik wel. Hopelijk weet de gyn wat het is geweest en kan hij je geruststellen, vernevelend hè als je niet precies weet waar je precies in de cyclus zit, ik heb altijd moeite met de eerste dag inschatten omdat ik eerst een paar dagen bruinverlies heb, heel irritant!

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    Hmmmmm, das apart, ik heb dat nu ook al een paar cycli gehad.... Zo rond mijn ei steeds.
    Maar ik gebruik niets, heb woensdag een verwijzing naar de gyn gekregen en wilde dit bij de intake ook vertellen....
    Weet alleen nog niet wanneer ik terecht kan.
    Kom je de 21e even vertellen wat de gyn zei?

6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    He, ienepien, wat zei de gyn?

7. ienepien

ienepien Lid

Aug 16, 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey huggybird,

Afscheiding op zich is niet abnormaal maar een sterke geur hoort niet.
    Het kan zijn dat er een poliep of een vleesboom in de baarmoeder zit.
    Hij heeft een echo gemaakt en dat zit er prima uit, maar daar kan je dat soort dingen eigenlijk ook niet zien.
    Volgende stap is een kijkoperatie, maar dat wisten we al.
    Waren al bezig omdat vanaf mei in te plannen, maar lukte steeds niet ivm drukte op de ok, afwezige chirurgen en dat soort dingen. Daar baalde ik al flink van omdat ik er tegenop begon te zien terwijl het eigenlijk een hele simpele ingreep is.
    Toen ik dit aan de gyn vertelde was hij daar niet blij mee en zei dan gaan we het anders doen. Het word nu een cyclusonafhankelijke operatie, dwz dat ik niet op mijn menstruatie hoef te wachten en hem nu ingepland hebben op 10 september.
    Nu moeten we er wel voor zorgen dat ik niet zwanger raak voor de operatie, tsja denk dat dat geen probleem word :p.
    We wachten rustig af.

Liefs

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    Hoi ienepien,

Fijn dat je nu snel terecht kunt zeg! Vanaf mei is ook wel heel lang wachten hoor....

Die geur is niet oke dus..... Hmmmmm....
    Zal het maar meteen aankaarten bij de gyn, al weet ik nog niet wanneer ik terecht kan.....

Bedankt voor de informatie, en succes met niet zwanger worden ;)

Huggybird

9. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die geur ook wel eens gehad! Maar kijk eens even hier: Vaginale afscheiding: Ik heb bacteriële vaginose | Thuisarts.nl

En dit heeft bij mij geholpen, kan je gewoon bij kruidvat ofzo halen:
    Balance Activ Vaginale Gel

Ik zat eerst ook te klooien met canesten gyno enz. Maar was er al snel achter dat het geen schimmelinfectie kon zijn..want het jeukt en brand niet enz. Het stinkt alleen!

Balance Activ hielp echt bij mij.. denk dat je er wel wat aan hebt, en maak je niet teveel zorgen want het hoeft dus niet iets heel ergs te zijn!
    Kijk wel uit want het spul kan zaaddodend zijn dus gebruik dit niet rond je eisprong!

x

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    He eloveh,

Bedankt voor de tip! Alleen heb ik het juist rond/net na mijn eisprong, in ieder geval te dicht bij mijn eisprong om iets zaaddodends te.gebruiken....

Heb de afspraak bij de gyn gekregen, kan pas 24 september terecht....:$
    Duurt me nu al te lang......:)

11. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah echt lastig joh! En met je menstruatie? ruik je het dan ook? of heb je die nog niet gehad na die geur?
    Misschien dat het met je menstruatie ff allemaal er uit komt.. en anders moet je rond je menstruatie eens die balance active gebruiken (ook al ruik je in die periode niks) Ik heb er echt veel baat bij gehad en had ook hele waterige afscheiding erbij..
    Die bloedingen kan ik niet verklaren dus ik kan het ook mis hebben!

maar als je niet meer tegen die geur kan is het misschien een idee...

Succes ermee! Als je er achter ben wat is... laat je het dan even weten? :D

12. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh heb niet goed gelezen...
    ienepien heeft die bloeding gehad en niet huggybird!

En huggybird ik zie dat je dit al een paar cyclussen heb gehad.. Ik kan ook niet echt verklaren waarom het dan steeds terug komt!

ben benieuwd wat de gyn bij jullie gaat zeggen!

xx

13. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    Ik heb het tijdens de menstruatie niet.....
    Weet het ook allemaal niet.... Baal wel dat ik pas over 4weken bij de gyn terecht kan.....

Share This Page