Hoi hoi, Ik ben vandaag begonnen met Duphaston 10mg (10 dagen) om mijn menstruatie op te wekken. Daarna kan ik eindelijk beginnen met clomid 50mg! Ik vroeg me af of er meerdere vrouwen zijn die een soort gelijke situatie tegemoet gaan of hebben gehad. Het leek me leuk om hier de ervaringen te delen! Ik lees veel die primolut voorgeschreven krijgen maar weinig duphaston. Liefs, Leaf
Hoi Leaf! Primolut heb ik nog nooit gehad. Wel 2x Duphaston! 1e een hele poos terug (geen idee meer wanneer), werkte prima. 2e lichting afgelopen keer (nu zo'n 1,5 maand terug zoiets), omdat m'n ongi wederom niet uit zichzelf op gang kwam. Ik weet niet wAt je precies wilt weten? Vraag maar raak wat mij betreft Ik heb in ieder geval totaal geen last van bijwerkingen met Duphaston en bij mij werkt het prima. Wel is het zo dat de laatste keer dat ik het had, me af vroeg hoe lang het ook alweer zou duren voordat m'n menstruatie zou komen... naar mijn idee duurde het namelijk veel te lang (meende me te herinneren dat het de vorige keer na een dag of 4 was) en er zaten nu 7/8 dagen tussen.. PCOS is bij jou dit jaar geconstateerd? En is dit de 1e keer Clomid voor jou? Succes met de MMM meissie!