Vriend ziek tijdens eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1986CHANTAL, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Ik baal zo! Vanmorgen een positieve ovulatietest en een vriend die al een week keelontsteking heeft.. Vanmorgen geprobeerd om te vrijen maar het ging niet:( Ik hoop dat het morgenochtend lukt dan is er misschien nog kans dat het lukt toch? Mijn vriend voelde zich er rot door en dat is ook niet mijn bedoeling maar ik was er net in m'n uppie echt even verdrietig van. Wil elke maand benutten en dit is gewoon een gemiste kans.

De reden dat ik dit hier neerzet is gewoon even van mij afschrijven en wellicht tips van jullie.

Liefs

2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier ook! Vorige maand dan echt zonde he! Nu lopen we elkaar weer mis vanwege werk.. Zucht. Ik heb gevraagd of hij me wakker wil maken.. Dan maar zo. Om nu nig een maand te missen..

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Begrijpelijk toch, dat je je rot voelt. Je hebt niet voor niks gekozen om voor een kindje te gaan! Elke cyclus wil je er dan alles aan gedaan hebben..

Hopelijk is het gauw raak......

4. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Jeetje twee rondes missen lijkt me helemaal rot! Veel succes!!

5. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Bedankt voor je reactie. Toch fijn wat bemoedigende woorden. Zijn jullie ook voor een eerste kindje bezig?

6. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Graag gedaan!

Ja... wij hebben eind 2014 besloten om voor een kindje te gaan!
    Hier loopt het ook niet helemaal niet zoals gewenst.. :(
    Mijn cyclussen lijken steeds langer te worden..
    Ben nu op cd 52 en er is nog geen tekenen van een naderende menstruatie en ook zijn de testen nog wit...
    Mijn kansen worden ook steeds verminderd... op deze manier heb ik er ook maar 6 per jaar... :(

7. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat vervelend van je lange cyclussen. Misschien dat teunis/tarwekiemolie kan helpen?

8. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja, ik heb al een potje klaar staan!
    Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gedaan en die was 10 mei positief... afwachtenn...

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen en k*t! Om het zo even te zeggen...snap dat je je rot voelt..je wilt idd elke kans benutten en die gaat nu voorbij :( tips zijn er nu denk ik niet want je zal echt je vriend nodig hebben voor een kindje te maken en als hij echt ziek is tjahh.... ;)

Dikke knuff

10. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    10 mei een positieve ovulatietest? Dan had je in principe al lang en breed ongesteld moeten zijn. Kan het zijn dat je een cyclus hebt overgeslagen?

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik snap dat het heel k is.. ik ken het gevoel, te goed helaas..

Maar probeer je er toch iets bij neer te leggen. Als je er zoveel druk op zet is het voor jullie beide erg onprettig..

Maak er iets leuks van als hij zich een beetje goed voelt, voeR hem flink vitamine c ;)

Succes

12. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik raad je aan om het los te laten. Dit kan niet bevorderlijk zijn voor je relatie. Gooi alle (ovulatie) testen de deur uit en vrij waarin je zin hebt. Grotere kans dat het dan lukt omdat je er dan niet zo krampachtig mee bezig bent.

13. Annabelle29

Annabelle29 Niet meer actief

Heb ik ook gehad hoor, en de maand erna waren met de ouders op reis in een bungalowtje.... Maar door alles los te laten was het de maand erna wel prijs. Liefs en veel succes

14. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dat is fijn dat je een positieve test hebt gehad! Wel zou je dan nu een positieve zwangerschapstest moeten hebben mocht je zwanger zijn denk ik?

Hopelijk werken de pilletjes je cyclus korter te maken!!

15. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vind dat ik mezelf er ook best wel even rot om mag voelen (dit is de 9e ronde en ook al zijn sommigen al jaren bezig wat me vreselijk lijkt, voor mij duurt dit al te lang) vanaf ronde 7 gebruik ik ovulatietesten omdat mijn cyclus tussen de 28 en 36 dagen schommelt. Volgende maand wellicht vanaf week 2 om de dag vrijen en dan zonder testen.

Bedankt voor jullie reacties en hopelijk snel mooi nieuws voor iedereen!

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja, dat denk ik ook! Stiekem heb ik natuurlijk nog wel de stille hoop dat ik langzaam HCG aanmaak..of dat het eitje later is gesprongen.
    maar ik denk... dat het helaas gewoon een verstoorde cyclus is..

Jinxx... ja dat dacht ik dus ook! Maar.. het is er nog niet....
    Wel een blaasonsteking, maar ja... dat zegt weer helemaal niks!
    Geen ideeof ik een cyclus heb overgeslagen.. hoe meet ik dat?

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zeg ook zeker niet dat je het los moet laten. Want je wordt echt niet sneller zwanger als je er niet aan denkt. Dat is kul.. dat is hier ook zoveel gezegd en net alsof mijn man ineens super vruchtbaar was geweest als ik er minder aan had gedacht.. Ja daaagg..

Ik bedoel echt dat je nu door het ziek zijn niet teveel druk op de ketel moet zetten want die druk dat is niet goed voor je relatie. Ik begrijp echt voor de volle 100 % dat het niet leuk is om weer een ronde verder te schuiven (na 26 rondes begrijp ik dat donders goed..) maar als de een ziek is voel je je al rot omdat je weinig behoefte hebt, als de ander er dan ook nog veel druk op zet voelen beide partijen zich alleen maar rotter..

Dikke knuffel!

18. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik wil niet jouw topic verpesten door mijn nieuwtjes...
    maar het lijkt vanmorgen alsof ik een tuurtestje heb! OMG.. ik geloof het bijna niet!

19. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Bubblez: Dat is helemaal waar wat je zegt. Gister hebben we het ook geprobeerd maar voelde niet goed omdat het gewoon niet ging...
    Bedankt voor je bericht en heel veel succes met zwanger worden

Liefs

20. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    SJ86: nou dat geeft niet hoor!! Foto????:):)

Deel Deze Pagina