Hoi dames, Helaas hebben wij onderzoek 'nodig' om dat een zwangerschap uitblijft na een jaar proberen. Nu heeft de huisarts formulieren klaar liggen om sperma naar het lab te brengen voor analyse maar moet je hiervoor een afspraak maken bij het lab daar of kun je dit gewoon gelijk brengen? Alvast bedankt voor antwoord!
Inderdaad het beste even bellen! Mijn man moest namelijk wel een afspraak maken hiervoor. Spannend dat jullie de onderzoeken in gaan, succes! Ga jij ook al onderzocht worden?
Gebeld, lab gaat sowieso om 16u dicht en dan konden we ook formulier ophalen (manlief is dat nu aan het doen dus) Dus wordt het sowieso volgende week (morgen zijn we aan het werk) Feitelijk gezien is die paar dagen meer of minder niet zo erg, maar je gevoel he. Na zo lang wachten wil ik het liefst a la minuut alle uitslagen weten enzo maar dat gaat natuurlijk niet @dreamer idd! eerst sperma onderzoek en chlamydia en dan verder zien. Jullie al onderzoeken gehad zie ik? Spannend, bijna icsi! Wel fijn dat dat nu gaat lopen dan als het dan zo is dan het liefst zo snel mogelijk dat beetje hulp wat nodig is toch?
Wij moesten een afspraak maken, mocht alleen op bepaalde tijden en moest volgens mij voor 08:00 uur of zo iets...heel vroeg in ieder geval! Heel veel succes, altijd super spannend!
@Aloly: herkenbaar hoor alles het liefst onmiddelijk willen weten! Helaas werkt dat in de praktijk natuurlijk niet zo... Hier inderdaad wel onderzoeken gehad en daaruit bleek al heel snel dat het probleem bij ons bij de verminderde zaadkwaliteit van mijn man ligt. Nu hopelijk binnenkort starten met icsi, en ja, het liefst zo snel mogelijk
Wij konden het ook zo afgeven met een formulier van de gyn er bij. Je moet het wel binnen een uur na de daad afgeven.
Goh, ik wist niet dat het bij sommige laboratoria gewoon afgegeven kon worden. Bij ons moest er ook een afspraak gemaakt worden via de gynaecoloog.
Wij kregen van de huisarts een potje mee, een door haar ingevuld formulier en nog een formulier van het ziekenhuis zelf waar in stond waar het lab precies was en tussen welke tijden je het in kon leveren en wij moesten daar wat dingen op invullen zoals hoe laat het geproduceerd was. En daarna kon in het gewoon inleveren, als het maar tussen 8 en 12 was en het andere ziekenhuis 8 en 10.