duplex woning

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

op de woningstichting waar wij staan ingeschreven staat dat we 95% kans maken op een duplexwoning beneden.. maar wat is dat?

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    als ik google erop, is een tweegezinswoning,
    dus een woning die gesplitst is in 2 woningen.

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Wij hebben in een duplex woning gewoond. Wij hadden de bovenverdieping zeg maar. Woonkamer keuken en 2 slaapkamers. Benedenverdieping was alleen een woonkamer en 1 slaapkamer

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Inderdaad, duplex is een woning van 2 lagen, een bovenwoning en een benedenwoning dus. Beneden woning heeft vaak (maar niet altijd) een tuintje, bovenwoning heeft vaak (maar niet altijd) een balkon en evt een zoldertje ofzo.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Duplex beneden is dus de beneden woning van een dubbele woning.

Beneden heb je dan een woonkamer/keuken in 1 ruimte een douche en slaapkamer. En een tuintje en schuurtje.

6. caroline16

oke, niks voor ons dus! dankjulliewel

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Why not?

Maar jullie zijn toch ook net verhuisd toch kan ik me nog zo herinneren, door woningruil toch?

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Niks mis met een duplex woning hoor!
    Leuk om in te beginnen.

Bij ons in de buurt stonden best leuke duplex woningen, 3 slaapkamers een woonkamer en een aparte keuken.
    Wonen vaak jongeren of ouderen in.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe

10. caroline16

nee, is niet doorgegaan omdat de woningstichting hier heeft besloten onze flat te koop te zetten, en daardoor is woningruil niet mogelijk, vandaar dat we dus weer hard op zoek zijn..

is een duplex woning dan ook mogelijk met meerdere slaapkamers? dan kan het wel.. maar als het maar 1 slaapkamer is niet, dat hebben we nu ook, daarom willen we hier weg..

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier staan zat duplex woningen met 3-4-5 slaapkamers met een tuin.
    Maar er staat toch altijd bij hoeveel kamers de woning heeft?
    Anders ga je even kijken bij dat adres, zie je meteen of de buurt je bevalt.

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Het feit dat het duplexwoning is, zegt helemaal niks over de indeling of het aantal kamers hoor. Alleen dat het boven en benedenwoningen zijn. Net zo goed als eengezinswoningen, galerijflats en portiekflats met veel en weinig kamers kunnen zijn. Het is puur een aanduiding over wat voor type woning het is, verder niks.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    In welke wijk is het ts (kom zelf oorspronkelijk uit Ede namelijk)?

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik woon op de begane grond van zo'n duplex woning. Wij hebben ong. 55m2 waarvan een keuken, woonkamer en 2 slaapkamers. De badkamer is simpel, alleen een douche en wastafel, en apart toilet. Omdat we op de hoek zitten hebben we een relatief grote tuin voor en achter, zo ook 2 schuurtjes (1 is de kast onder de trap naar de galerij)

Als je boven zit (bij dit soort woningen) dan heb je een zelfde woning, plus een zolderverdieping. Beneden staat ook nog een rij met bergingen voor de bovenwoningen.

Ik zou niet zomaar nee zeggen tegen dergelijke huisjes. Als je wordt uitgekozen, ga dan in ieder geval eens kijken of het wat voor je is!

Wij zouden hier overigens 4-6 maand zitten, tijdelijk tot ons huis opgeleverd zou worden, maar dat is nu al 4 jaar omdat we nooit begonnen zijn aan de bouw :p Nog een half jaartje en dan gaan we verhuizen, maar het is me in ieder geval niet tegengevallen in dit soort huisjes!

15. caroline16

nee het is niet in Ede, we staan ook ingeschreven in Zutphen, en bij de slagingskans stond dat we 95% kans hadden om een duplexwoning beneden te krijgen, maar die is er nu niet.. vroeg het me alleen af..

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha waar in Zutphen? Daar heb ik ook gewoond namelijk en wel in een duplexwoning. :D Het zal toch niet dezelfde zijn? Weet je ook welke wijk in Zutphen?

17. caroline16

er staan op dit moment geen huizen, maar je kunt berekenen dmv je punten hoeveel kans je maakt..
    ik vroeg me gewoon af wat het was, als er dan een is, en we maken kans, dan weet ik wat het is, snap je? ;)

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oh ok op die fiets. ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij wonen ook in een duplex beneden.
    Hebben zo'n 63m2, 2 slaapkamers, doucheruimte met toilet, open keuken,schuur en een tuintje.
    Niks mis mee hoor!

20. caroline16

oke, kijk als we zoiets aangeboden krijgen ,dan is dat ideaal ja, of 3 slaapkamers.. maar 1 niet..

Deel Deze Pagina