Hallo, Ik ben op zoek naar een bakfiets, 5 of meer versnellingen incl. huif, voor 3 of 4 kinderen babboe big heeft de voorkeur liefst in omgeving van Weert/ Eindhoven Hoor graag of iemand er een te koop heeft! Groetjes Escal
Dankje, ben inderdaad ook via mp aan het zoeken maar zijn zo snel weg! echt wonderbaarlijk! heb nu al twee keer een afspraak gemaakt voor een proefrit die erna af werd gezegt omdat de fiets al verkocht was! Nu weer wat lopen, hopelijk dit keer dus uiteindelijk wel een fiets bedankt voor de reactie x
Ik heb vorige jaar mijn bakfiets ook via mp gekocht.. maar ze zijn idd snel weg dus je moet goed zoeken en snel reageren ... Het is misschien wel een idee om bij babboe eens een proefrit te maken (als je dat niet al gedaan hebt)... via de website kun je zien wanneer ze waar "open dagen" hebben.. en vaak hebben ze dan ook speciale acties dus kun je wellicht een "nieuwe" goedkoop (goedkoper) krijgen!
bedankt voor de tip maar heb inderdaad een proefrit gemaakt en een fiets kunnen scoren op MP! Ben nu trotse eigenaar van een babboe big Lief dat je nog reageerde!!! Deze mag op slot