zijn ze van de merk etos of zwitsal? en waar? want zie niks op de folders..alleen van het merk etos 6 stuks en pampers 9 stuks??
zwitsal ik vind het erg goedkoop als het waar is : dan heb je 16 pakken zwitsal lotiondoekjes voor 14 euro zo goedkoop heb ik ze nergens gezien. Dit staat in de superbabynieuwsbrief die je per mail krijgt als je je daarvoor hebt ingeschreven tenminste. Ow en je krijgt ook gratis proeftube bepanthen
Inderdaad wel erg goedkoop! Er staat in de aanbieding bij 2 dozen van 8 stuks 7 euro korting. Van 21 voor 14 euro, zo staat het er!
Dat is geen site. Dit is de Etos superbaby (e-mail) nieuwsbrief, die krijg ik ook elke twee weken. Je kan je daar voor aanmelden op de etos site. De pampers zijn volgende week ook in de aanbieding bij Etos, 3 pakken voor 33,-.
zou je die email ff naar mij willen sturen dan kan ik ff kijken want het plaatje is heel klein. karin-l@live.nl alvast bedankt!
Had het ook al gezien, echt goedkoop hé?! ben benieuwd of het niet toevallig een drukfout is....... en dat ze het maandag terug trekken.. Dus maandag op tijd heen!
ik ga ook, moet maandag toch bij het CB zijn dus vooraf ff naar de etos, ben benieuwd.. volgens mij is het een foutje
Oh? Ik was net bij de Etos en daar zeiden ze dat de aanbieding van volgende week 8 pakken voor 14 euro was. Ze heeft het nog nagekeken voor me.