wie heeft er een stapel witte rompers van hema in maat 86-92 met korte en lange mouw te koop? eventueel mogen er ook gekleurde rompers bij zitten maar gaat me echt om de witte
Volgens mij verkopen ze die nog wel bij de Hema hoor. Anders bij de Zeeman ook, veel goedkoper en blijven ook erg mooi
ja weet dat ze die nog wel verkopen maar misschien heeft iemand ze 2e hands is altijd makkelijk een paar reserve te hebben, zeeman vind ik niet fijn
Hoi, ik heb toevallig veel veel Hema rompertjes in maat 86/92, ik geloof wel 20 stuks. (Per ongeluk te veel gekocht, was vergeten dat ik al wat in de kast had liggen. ) Vier met lange mouwen (waarvan 1 effen wit, staat niet op de foto), maar de meeste met korte mouwen of zelfs helemaal geen mouwen. Ongeveer de helft is wit van kleur (toevallig heb ik die nog niet gefotografeerd). De andere helft is met kleurtjes, de meeste daarvan staan op de foto hier onder. Stuur me maar een pb als je interesse hebt. Ik kan je via e-mail evt. ook wat extra foto's sturen. De witte rompers moet ik dus nog even op de foto zetten.
ik vind ze van de hema ook fijner... beter model heb helaas niks voor je... van mijn zoon gaat naar mijn dochter