Hoi, Ik zit ook weer te verzinnen voor aankomende Sinterklaas. Ik heb 3 jongens en ze hebben bij elkaar al een hoop mooi speelgoed waaronder ook hout. Er zijn hier houten treinen met veel houten banen e.d maar die zijn echt van de oudste en de middelste. De jongste speelt in allebei hun kamers ook heel graag met de trein. Nu zit ik te overwegen om voor hem duplo te kopen en ik zit dan ook naar de starters set te kijken van Duplo. Is dit wat voor een kind van net 2? Er is hier wel een beetje Duplo in huis, maar te weinig om echt wat leuks mee te doen, de oudste 2 keken er ook niet zo naar om. Wat is nou echt leuk van duplo om mee te beginnen? de trein of iets anders? Het kan zijn dat het uiteindelijk toch iets heel anders wordt, maar ik zou jullie ervaring wel eens willen horen Alvast bedankt. MB2005.
De trein is echt leuk, zoon kon het met 2 jaar ook al prima zelf leggen, is wel handig. En anders is er vast wel een broer/vader in de buurt die een mooie baan wil maken. Hier vindt dochter het ook nog leuk om ingewikkelde banen met bruggen te bouwen. De startersset is prima extra rails en bruggen kun je ook los kopen.
Er staat een starters set met extra rails voordeel verpakking bij bol.com voor 54,95. Deze set is dan voldoende voorlopig? En inderdaad er zijn twee broers die het wel regelen voor hem, haha. Gr MB2005.
Hoi hoi, Mocht je de duplo treinset willen kopen... Wij willen de onze op marktplaats zetten. 2x mee gespeeld en toen was de lol eraf Deze hebben we. 5609 Duplo Luxe Treinset Mocht je er belang bij hebben kan je me mailen op renkru@hotmail.com. Groetjes Marieke
Marieke, jou kids vonden het niet leuk dus? Ik moet er nog even over denken, maar voor hoeveel doe je hem weg? Ik hoor het graag. Gr MB2005.
Het zijn nu lego duplo dagen . De nieuwe luxe trein (10509) kun je nu voor 63 euro kopen bij bart smit.
Zoiets ziet er ook leuk uit inderdaad. Kennen jullie het merk sluban? dat lijkt op lego en duplo, daarvan heb je ook een boerderij. Dat ziet er ook leuk uit (En de prijs ook). Gr MB2005.
Ik ken sluban alleen van verschillende info sites en de reacties zijn niet allemaal positief. Er missen stukjes, past niet altijd even goed. Misschien dat het inmiddels beter is geworden, maar het is niet de duplo/lego kwaliteit.
Wij hebben drie treinbanen, hout, chugginton interactive en ook de duplo. Er wordt afgewisseld mee gespeeld en zo blijft t altijd leuk. Elk kind is anders, maar mijn zoontje kon met net 2 nog niet echt met de duplo trein spelen. Alleen maar op t knopje drukken en kijken hoe hij rijd. Nu is mijn zoon enig kind dus geen grote broers om t van te leren haha... Hier is t duplo woonhuis ook een groot succes. En wat ook leuk is, maar iets heel anders: de toet toet serie van vtech.
Ik krijg dadelijk alleen maar meer ideeen in plaats van minder, haha. Ik heb nog even gelukkig. Gr MB2005.
Mijn zoontje heeft met zijn tweede verjaardag de startset gehad van de trein. Met kerst krijgt hij er nog een treinset uitgebreide versie bij! Hij is er echt uren zoet mee. Nu is het extra afgeprijsd bij bartsmit. Wel zou ik er een railssetje bij kopen. Dan is het kleine rondje net even leuker wordt hier een schoencadeautje.
Klopt. Volgens mij sluit die aan bij de oude treinset en die gaan eruit heb ik begrepen. Zo is bv de losse brug ook slecht te verkrijgen. Wij hebben deze gekocht Bart Smit - LEGO Duplo Luxe treinset 10508
zo'n prijsverschil is toch niet normaal? Wat verdienen ze wel niet op die dingen Maar het is een leuke aktie in ieder geval. Gr MB2005.