Wij willen de vrijdag voor de kerstvakantie naar amsterdam gaan met de kids. We willen dan het ijssculpturenfestival bezoeken (diegene die vorig jaar in zwolle was) en een rondvaart van het light festival doen. Alleen moet ik (uiteraard) de rondvaart op een tijdstip boeken. Heeft iemand enig idee hoelang je je kunt vermaken op het ijssculpturen festival? Er zijn naast de ijssculpturen ook een carrousel en een lego hoek.
Een ding weet ik wel, het was in zwolle enorm druk en mijn moeder was er zo doorheen. Ze vond het enorm duur voor wat je te zien kreeg, ze stond een uur in de rij en binnen was het stervensdruk. Wat ze zag was wel mooi maar niet voor herhaling vatbaar.
O echt? Hmmm.... dan ga ik er nog eens over nadenken want het is rond de 60 euro voor ons 4en. Misschien dan beter naar madame taussaud voor dat geld. En dan kun je nog een vast tijdblok reserveren ook
Wij zijn er vorig jaar in Zwolle met korting heen geweest. Via een krant dacht ik. 60 euro vind ik wel erg veel. Dat zou ik er niet voor over gehad hebben. Kinderen waren sowieso goedkoper als volwassenen. Hier moesten we idd van te voren wel even in de rij staan maar ze lieten per keer maar kleine groepjes binnen waardoor ik de drukte echt mee vond vallen. Ik vond het mooi om te zien, echt knap wat ze kunnen maken met ijs. Je hebt idd nog een draaimolen, springkussen en bouwhoek en een eetgedeelte en nog wat dingen. De meiden hebben niet verder gespeeld, alleen op het springkussen. We hebben er wel wat gegeten. Wel erg duur (maar dat is vaak zo bij evenementen) 60 euro zou ik het niet waard vinden. Als je met korting kan gaan is het wel mooi om te kijken.
wij zijn 2 jaar terug in antwerpen geweest. Maar dan wel met kaartjes via vakantieveiling. Het is indrukwekkend om te zien, maar je bent er vrij snel doorheen uiteindelijk. En dat wil je trouwens ook wel; het is echt IJSKOUD
Mijn zoontje, toen 2, vond de draaimolen fantastisch, maar de ijssculpturen verschrikkelijk (koud!). Mijn man heeft heel snel een rondje met hem er door heen gedaan. Ik heb wat rustiger gelopen, maar voor mijn gevoel was ik er met 30minuten echt wel weer uit. De paden zijn vrij smal en ik voel me dan zo snel opgejaagd als ik ergens sta te kijken en er staat een rij achter me. Dus daardoor ook niet overal lang staan kijken. Op zich leuk om te zien, maar niet voor zoveel geld.
Nou dat vond mijn moeder dus ook, zo smal dat je eigenlijk niet uitgebreid kon kijken Toen het zo druk was was dacht ik de dag na kerst, in de vakantie dus. Ze was ook ruim 60 kwijt met 4 personen. Was blij dat ik met 30 wk zwanger niet mee was gegaan. Madame tausaud vond ik best wel leuk. Zie wel dat jou jongste? 4 is weet niet of dat dan zo leuk is. Daar hebben wij een uurtje rondgelopen. Is Nemo niets voor jullie Sidmick?
Nemo zijn we heel recent geweest dus dat vind ik niet zo leuk. Maar dan gaan we naar madame taussaud ipv de sculpturen