Hoi hoi Iemand tips om iets leuks te doen met dit K*t weer. Verveel me dood heb nergens zin in en kan me nergens toe verzetten. heb tot half 10 in bed gelegen, net ff boodschappen gedaan en de wasmachine aangezet maar verder... jakkie Ben een dagje vrij en zit hier in m`n uppie te niksen op de bank.. iemand leuke tips of hobbies ofzo? Liefs Danielle
Met juffie81 afspreken, die opende vorige week ook een topic waarin ze om tips vroeg http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic ... highlight= (zie je, ik moet koppelaarster worden ofzo)
vriendin van me heeft een nieuwe hobby : pixelen. Misschien iets voor jou? http://www.wiha-design.nl/PH%20Hoe%20pi ... we%201.htm en voor de rest. tja ik vind lezen leuk en haken en breien. Ben nu een deken aan het haken. En natuurlijk computeren. Hier op het forum lezen of online spelletjes spelen.
Heb je niks nodig uit de stad winkel in en winkel uit.... Ik ga straks boodschappen doen moet ook gebeuren.
Hoi bedankt voor jullie berichtjes. Ja geloof dat ik idd zo maar es ff wat winkels af ga ofzo Ben blij als ik eten kan koken en weer naar bed kan morgen weer lekker werken haha Wat een zuer ben ik he Liefs Danielle
bagh ik heb vandaag ook zon dag van de week flink aan het op ruimen geweest wij gaan in de vakantie verbouwen morgen heeft mijn mannejte vakantie en verveel me te pletter ik kan de tijd wel omkijken! heb al snert gekookt en een dorp is hier niet in de buurt sterker nog ik zit nog inm ijn huispakkie op de baknt
eens diep nadenken welke dingen altijd blijven liggen maar je al een hele tijd wilde doen en niet aan toe kwam? (in mijn geval... ik heb nog geen enkele foto van onze oudste zoon ingeplakt, zelfs niet afgedrukt... lang leve digitale foto's die vervolgens eeuwig op de pc blijven staan en die je online bekijkt ) pixelen heb ik echt nog nooit van gehoord hihi ik leer nog wat bij! wat dacht je van sieraden maken? offuhm iets leuks voor de kleine? alvast een geboortekaartje uitzoeken/zelf maken? ik heb meer het omgekeerde probleem, hele lijsten van dingen die ik doen wil, maar wat niet meer lukt door m'n dikke buik je mag hier wel komen klussen
" " " heeeeeee san79, je zit in m'n vaarwater niet met mijn ideeën aan de haal gaan hoor! hier rust octrooi op
Ik verveelde mij ook, en heb net een super mooi boek uitgelezen. En verder kijk ik een beetje tv, alhoewel er niks voor is overdag, dus staat er nu discovery op. En een beetje internetten
Heb net alles is liefde gekeken. kende em al wel maar brullen op t eind Hormonen? Ga nu maar ff t dorp in en langs de ah voor avondeten. Siraden maken e.d. heb ik wel es geprobeerd maar t geduld niet echt voor. net als kaarten maken.. heb er zoooo veel liggen maar verstuur ze nooit Liefs Danielle