Weet iemand waar ze misschien pietenpakjes in maat 86 verkopen? Ik heb er nu al heel veel zien liggen in de winkels (AH,etos,kruidvat) maar allemaal vanaf 4-6 jaar?
Bij de Etos, ik heb ze gisteren nog in de handen gehad. etos Digitaal Prijs 6.99 Maat: 74-80 & 86-92
Ohja ik zie het idd! Hmm heb ik zkr niet goed gekeken Thx meiden ga ik daar van de week nog keertje kijken
Heb er inmiddels eentje gekocht bij de Etos, dezelfde als vorig jaar alleen dan groter. Die is bijna hetzelfde als in de folder maar dan met klein pietje erop.Was maar 3,50 in de uitverkoop. Alleen vind het net een pyjama Mutsje is sowieso te klein al is dat niet zo erg want ze laat een muts toch niet zitten Maar ik wilde het nog over haar jas heen doen en dat gaat denk ik niet lukken. Weet iemand waar ze nog meer "echte"pietenpakjes verkopen dus geen pyjama-achtige? Misschien passen die van de kruidvat wel goed omdat je ze toch over kleding aandoet?
Hema heeft idd ook weer Sint en Piet verkleedspul, maten weet ik niet precies. Anders misschien de Action?