Slapen in voorstoeltje Yepp, tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babel44, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ons meisje wordt als snel lekker slaperig op de fiets :) Ze gaat dan alle kanten ophangen, en viel vanmorgen bijv met haar hoofdje helemaal opzij op mijn bel in slaap. Lijkt me niet zo comfortabel, al heb ik er op de terugweg gelijk een dikke sjaal op gelegd -> toen sliep ze helemaal niet toevallig :D

Hoe doen jullie dit?

Zo'n rol die je voorop het "stuurtje" van de Yepp kunt doen lijkt mij niet echt wat, ze leunt ook net helemaal niet naar voren om te slapen.

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Niemand?

3. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Wij hebben de slaaprol met nijntje erop, nog niet slapend gebruikt haha. Maar hij komt vrij ver naar voren dus ik heb wel het idee dat deze heel erg handig is. Daarbij kun je het hoofdje er natuurlijk opleggen in de hoop dat ze zo blijft liggen. Is denk ik een kwestie van uitproberen.

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een slaaprol voorop, maar mevrouw zakt altijd naar de zijkant :D Ik probeer haar dan een beetje naar voren te duwen op de slaaprol, en hou haar nekje aan de achterkant een beetje vast. vindt het altijd zo eng dat schuine nekje..

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hm, precies mijn idee dus.

Niemand nog een creatieve suggestie? Dan zelf maar een klein kussentje regelen ofzo, en toch maar op die bel leggen volgende keer.

Deel Deze Pagina