Duplo trein.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jannn, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik wil mijn zoontje de duplo trein kado geven!

Hij is nu 2.5 jaar geweest! Wie heeft de duplo trein ook en speelt jou kindje er echt mee of zijn ze daar nog te jong voor??

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Toby heeft de trein gekregen met 3 jaar hij vond het in het begin eng omdat hij zelf reed maar hij speelt er elke dag mee. Beste aankoop ooit:D

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dankje.. Alleen mijn zoontje is nog maar 2.5..

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier een zoon van 4 en 2 jaar ze spelen er veel mee vooral de jongste die zit dan in een cirkel we hebben 2 treinen en elke keer als de trein langs komt word hij gestopt en dan weer gestart en uitgezwaaid een erg goede aankoop!!!!!!!!!!!!!!!

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoeveel treinen zitten bij het luxe set?
    En hebben jullie toen uitbreiding erbij gekocht?

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb het gekocht toen onze zoon 2 werd, hij heeft toen uitbreidingsset alles erbij kado gekregen.
    En toen hij net 2 was, waren wij aan het opbouwen en hij aan het afbreken hahaha, maar moet zeggen naar de zomer weer voor de dag gehaald, nu speel hij er graag mee en bouwt nu zelf.
    (nu breek zijn broertje het voor hem af :) dus hij mag het op de kamer)

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Oke! Er bestaat dus ook nog een uitbreidingsset?? Kga eens ff kijken.
    Mijn zoontje is nu over de 2.5 dus heeft het wel nut om hem te kopen denk ik?

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Bij onshebben zedetrein vorig jr gehad met sinterklaas, ze waren toen ruim 2 en 3,5 . Ze vinden het erg leuk, maar papa moet wel de baan opouwen :D maar misschien een tip. Wij jhebben eengote set via marktplaats gekocht. Met lekker veel baan 2 treinen , wissels brug tunnel etc scheelt bakken met geld en duplo lijd niks.

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

heb toevallig ook laatst een trein topic geopend.

Wij hebben nu zo'n houten set van de ikea en mijn zoontje kan daar al erg goed (en lang!) mee spelen en hij wordt volgende maand twee.Het enige nadeel is dat de rails niet mooi aansluiten, waardoor de treintjes er snel afraken. We moeten trouwens wel zelf de baan opbouwen en mijn zoon rijdt dan zelf de treintjes.

Voor zijn verjaardag willen we dus een goede set geven en we twijfelen nu nog tussen duplo en een andere houten set van brio. Mijn voorkeur gaat uit naar die van de brio en die van mijn vriend naar duplo. Zoals het er nu naar uit ziet zal het toch de brio worden :D

10. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Hier heeft mijn dochtertje als geboorte cadeau de Duplotrein gekregen. Omdat ze daar voorlopig nog te klein voor is ;), speelt onze kleine man ermee. Hij is nu 2,5 jaar. En hij vindt het geweldig. We moeten nog wel helpen met het maken van de rails, maar daarna kan hij er een hele middag mee spelen. Er worden dan echt hele verhalen uitgespeeld. Dus ik denk zeker dat het een leuk cadeau voor je zoontje is :D
    Groetjes Mariska

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mijn zoontje heeft de trein gehad voo de sint. hij was toen 21 maanden hij vind het geweldig

12. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Onze zoon heeft de trein gekregen op zijn 2e verjaardag met extra rails en de brug. Hij vond het meteen helemaal geweldig. Dat de trein ook zonder de rails rijdt, maakte dat hij het vanaf het begin leuk vond en ermee kon spelen. In het begin was het wel veel samen spelen en samen de rails bouwen. Inmiddels kan het nu ook al best goed alleen.

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ikke: Dankjewel.. Onze zoontje zijn ongeveer even oud. Die van mij is van juni 2009..
    We hebben hem gisternavond gekocht. Nu maar nog even afwachten. HIj was helemaal blij ermee maar hij moest naar bed, want hij was super moe.
    Beloofd dat hij er morgen gelijk mee spelen mag. En hij sliep gelijk :)

Je heb ook nog een brug en andere dingetjes. Maar dat kopen we later wel weer een keer.

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hoi Jann wij hebben m van marktplaats, een hele grote set, brug, wissels enzo.

Sinds kort doen we elke zondagochtend (degene die thuis is) de treinrails bouwen! Alleen doet ze er niet heel veel mee, (net 2 jaar) maar als de karretjes er achter zitten, gebruiken we veel fantasie. We bouwen een huis, en drie poppetjes zijn papa mama en zij, dan gaan we met de trein mee enz. Scheelt dat we wel eens gaan winkelen met de trein dus ze kent het wel.

hoe vind ie het verder?

15. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    de grote set en de perron hierbij zaten allebeide 1 trein
    later hebben we de brug en wissels gekocht en mijn broertje had nog een treinset te liggen dus nu een heeeeeeeeeel groot spoor ;)

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nou hij vind het wel leuk.. We hebben heel veel uitbreidingen erbij gekocht waren wel 200 euro kwijt, maar goed hij heb het samen met zn broertje kado gekregen..

Deel Deze Pagina