Wij hebben ook de gewone trein met batterijen, dus niet die luxe. Mijn zoon vind de geluidjes superleuk, ook met tanken we hebben ook wel extra rails erbij om een mooie baan te kunnen maken. Als hij hem zo leuk vind zou ik het ook doen hoor! Een goeie aanbieding kan ik wel over meepraten, maarja, dat was een tijd geleden, bij v&d
Het is duplo, je kunt hem duwen, ermee gooien, gigantische torens erop bouwen, laten crashen, etc....
In de winkel vertelde ze dat de eerste legotrein ( leuke geluidje en niet te groot) niet kon duwen.(10507)
Ik ga het hoogst waarschijnlijk toch kopen. Weet iemand toevallig tot wanneer die 25% korting is? Ik kon dat nergens terugvinden en ben bang dat ik straks te laat ben.
Ons zoontje van bijna 3 is sinds z'n tweede verjaardag al dol op de trein. Hij pakt hem echt heel vaak. Ik zou hem kopen.
Vinden jullie dat het óf de duplo trein is óf de toettoet trein of kan beide? Mijn zoontje heeft de toettoet en is er echt helemaal gek op maar twijfel of het een beetje dubbelop is om ook een duplo trein te kopen. Maar ik denk wel dat hij het leuk zou vinden.
Ja lastig. Het is denk ik maar net wat hij leuk vind. Wij hebben de toettoet garage en parkeertoren. En hij vind het wel leuk maar na 10 minuten is hij erop uitgekeken. Hij houdt meer van bouwen. Bij toettoet heb je ook een weg die je kan aanleggen maar dat is toch anders dan duplo. Als jij denkt dat hij beide leuk vind maakt het niets uit toch.
Wij hebben beiden, ik vind het toch wel anders hoor. Je zegt toch ook niet tegen een meisje wat gek is op barbies: "je hebt er al 3, dus meer is echt onzin"
Eh ja eigenlijk wel Niet bij drie maar na 5 toch echt wel, hahaha. De duplo trein wordt hier ook leuk gevonden. Het bouwen is het leukst. Daarna wordt er even mee gespeeld. Meestal in het najaar en winter, want zodra het mooier weer is zijn ze graag buiten. Dochter was 4 toen ze hem kreeg.
Echt waar? Ik was zelf helemaal geen barbie meisje, maar had wel een paar vriendinnetjes en volgens mij hadden die er wel meer . Ik probeerde meestal het zo te regelen dat we bij mij speelden (wij hadden een boerderij, dus de meeste kinderen vonden dat prima), want ik vond spelen met de barbies helemaal niets aan, haha. Ik speelde liever met de lego-trein, die bestaat ook al heel lang, want dat is zeker 35 jaar geleden.
Ik heb geen idee bij hoeveel barbies Ik zou zeggen genoeg haha. Maar zit toch ook wel een max aan, plus barbies zijn minder duur toch? Maar een dure barbie die precies het zelfs is als een ander die ze dan al heeft maar enkel een an de jurkje heeft zou ik ook (denk ik) nee zeggen Dus als het wel zo goed als hetzelfde is dan is het toch zonde om ze beide te hebben Maar ik zal eens even kijken nog.
Ik ben ook opzoek naar dan naar de elektrische.. welke is dat? (Ik heb er werkelijk geen verstand van xd ) is dat enkel die van 100 of heb je ook de trein los? Mijn zoon vind alleen de trein die rijdt leuk en de rails totaaaal niet.
Ok, ik geloof dat mijn barbie analogie niet helemaal goed was . Ik heb een betere: je zegt toch niet dat een meisje geen baby born mag vragen omdat ze al een barbie heeft? Zijn allebei poppen, maar toch verschillend . Maar, het ligt dan wel aan je zoon, betrekt hij de rest van de sets bij het spel of speelt hij puur met de treinen? Want in het laatste geval zou ik het misschien niet doen, want het zijn idd beiden rijdende treinen. Maar voor de rest is toet toet heel anders dan duplo en bij beiden zijn de treinsets een erg leuke aanvulling en dan zou ik het wel doen.
Mijn dochter speelt er weinig mee. Mijn zoon Is er bang van. Hier helaas geen hit. Misschien als zoon ietsje ouder Is straks
Mijn zoontje heeft hem gekregen voor zijn verjaardag en vind het helemaal geweldig. Prijzig idd, maar dat vind ik duplo sowieso. Maar het is goed materiaal!