Ha meiden, Ik heb een tijdje terug een baby doos gehad vol met boodschappen. (Als je geboorte kaartje inleverde bij de Plus kreeg je die doos) daar zat bij de potjes groente/fruit van Bonbebe ook een wit tut muisje. Jullie raden het al, mijn zoontje is helemaal fan van dat Muisje, en nu zou ik heeel graag een reserve muisje willen. Ik heb Bonbebe al gemaild, maar die hebben de Muisjes niet meer. Mijn vraag is dus, wie heeft er zo'n muisje liggen, en doet er niks mee. Je zou me er heel blij mee maken! Groetjes, Gravid
Het gaat om dit muisje http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=179543&stc=1&d=1314719339
Ik heb dit muisje nog liggen alleen is een oogje eruit omdat mijn zoontje het draadje had los gepeuterd. Heb het draadje er daarom uit gehaald. Weet niet of je dan nog belangstelling hebt. Hij heeft er verder niet mee gespeeld oid.
Sorry, ik zie net dat jullie gereageerd hadden Super lief, maar heb ondertussen al 2e muisje! Pf, ben ook zo'n goeie topic starter, vergeet het helemaal