Mijn zoontje wordt bijna 2 en ik ben wat ideeën aan het verzamelen voor kadootjes. Hij heeft een grote zus van 3, dus er is al vanalles in huis (puzzels, boekjes, treinbaan, garage, blokken, duplo, enz) Van ons krijgt hij een peuterbed, maar wat vraag ik aan de familie en vrienden? Ik heb het volgende op het lijstje staan: * kleine autootjes * klein keyboard * ringgooi setje * verkleedset * XXL ballon Alvast bedankt voor de tips!
Ons zoontje wordt ook binnenkort twee. Hij krijgt van ons een puky driewieler. Op zijn lijstje staat: pillow pet, klei, aankleedpop (om te oefenen met rits, knop ed), toet toet ambulance, toet toet vliegveld, voorleesboek dikkie dik, winterjas, spaarpot, kruiwagen, bezem, vlag en bel voor driewieler.
Wij gaven ons zoontje een waterbaan Waterplay van Big. Groot succes, maar ons zoontje is in mei jarig en kon er mooi de hele zomer mee spelen. Verdere ideeën: speelvloerkleed met wegen en gebouwen er op getekend Loopfietsje (wilde daar pas op toen hij 3 was) kegelspel
Onze kleine man is alweer 2,5 maar hij vind de volgende dingen leuk Duplo brandweer of politie is hier in trek Loopfiets Op de groei een driewiel step (misschien heb je die al) Puzzels Bambino loco Paraplu Regenlaarzen voor straks Ik hoop dat je er wat aan hebt en fijne verjaardag alvast!
Hier zijn de grotere auto's, klei, zandbakspullen, waterplay waterbak (maar zoon is in de zomer jarig) favoriet.verder hebben we een leuke loopfiets mAar omdat hij wat achter is in groei kan hij daar jammergenoeg nog niet goed op zitten.
Hoi allemaal, Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Mijn smurf wordt begin september 2. Ik ben gaan zoeken op internet en kwam toet toet van vtech tegen. Hier heb je een hele hoop van! Ik hoop dat ik met behulp van de visite dit redelijk compleet kan krijgen. Het reageert ook allemaal op elkaar, dus dat is wel leuk. Mijn zoon is een echte auto jongen dus denk dat hij dit helemaal leuk gaat vinden. Xxxx
spelletjes bellenblaasset tent potloden play mais klei muziekinstrumenten verkleedkist en aan visite verkleedspullen vragen heliumballon (feestwinkel) het blauwe boek van dikkie dik met dvd !
onze dochtertje word volgende maand 2 jaar oud ze krijgt van ons een peuterbed ikea meegroeibed net als haar grote zus (kunnen ze ook geen ruzie over maken ) ze krijgt een Lala knuffelpop (teletubbies) uit belgie laten komen hier nergens meer te verkrijgen pfff. een wipwap hondmodel van wehkamp en een skippy als paard (kruidvat) en een dekbedovertrek van hello kitty omdat ze in juni van dit jaar een hello kitty kamer heeft gekregen van ons . familie geven altijd geld aan ons . en ze geven wat kleins aan ons dochtertje om toch iets open te kunnen maken . en van dat geld koop ik altijd kleding voor haar . speelgoed zat hier van de oudste waar ze mee speelt straks weer de feestdagen pffff weer speelgoed zat . wij hebben een groot familie .
Mijn zoontje heeft dit weekend zijn tweede verjaardag gevierd! Hij heeft van opa en oma een houten treinset gekregen. Hij vindt het helemaal geweldig en heeft er vandaag de hele dag mee gespeeld! Verder heeft hij wat uitbreiding gekregen van de toet toet serie, een schommel, playmobile 123, auto's, trommel, een Nijntje junior colorine en wa ik ben vergeten...