duplo

Discussion in 'Baby en dreumes' started by baby2011, Oct 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    dat is ook behoorlijk wat zeg!!!

ik ga ook een tas maken die ik bij mijn ouders maar zet dan heeft hij daar ook wat. aangezien die vriend nog verder gaat zoeken haha want hij heeft besloten dat de treinbaan zoiezo al te klein is (1 kist is vol trein haha)

2. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

Aug 1, 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook veel duplo, hele grote partij op marktplaats gekocht. Helaas was m'n zoontje het na een paar weken zat, sindsdien (ruim een jaar) nooit meer echt mee gespeeld. Alleen met de treintjes...

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja mannen en treinen he?! Hier ligt de hele kamer soms vol en papa maakt de mooiste en ingewikkelste banen en zit dan met dochter te kijken hoe ze er 2 treinen op kunnen laten rijden zonder te botsen.

Ja best veel, maar 4 grote dingen gehad van mijn opa, dierentuin/auto`s/brandweerauto/heel veel blokken 2de hands en mijn ouders hebben ook nog een grote ton met vanalles erin. De rest is van verjaardagen/sinterklaas en dan wacht ik op de 3=2 acties of webshops.

@Sweethart: ja je hebt echte duplokinderen en kinderen die er weinig aan vinden. Zo hebben wij little people liggen dat vinden ze hier 3x niks.

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    En al veel speelplezier gehad van de nieuwe zak vol??

Wat vinden jullie trouwens van 60 euro voor 250 blokken, 8 auto's, 3 bouwplaten, een trein en een redelijk grote boerderij met dieren?

5. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    dat is een erg goeie deal!!!

nou het ligt te drogen heb het gewassen haha

6. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas was er al veel weg, nu 320 blokken en 1 grote bouwplaat en 2 kleinere voor 35. Altijd beter dan nieuw, deze prijs, maar geen idee of het veel is. Gewassen en ligt ook te drogen. Haha. Veel plezier hoor!

Share This Page