Muziek knuffel kip! Aldi?? (zie foto)

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by misa, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

Hoihoi,

wij hebben ooit deze muziek kip gekregen van een vriendin. Volgens mij komt 'ie bij de aldi vandaan. Maar nu wil ik er heel graag nog eentje..! Het gaat me vooral om het melodietje erin. Volgens mij is het 'somewhere over the rainbow'.

Heeft iemand deze kip te koop of alleen het muziekje..?

Groetjes Misa

2. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Aldi heeft die dingen meestal 2x per jaar weer binnen. Dus misschien de folder in de gaten houden?

3. misa

misa Niet meer actief

Dankje. Maar het is trouwens een foutje, het blijkt Lidl te zijn!
    Ik heb ze zelfs al gebeld en een brief gestuurd.. maar ze kunnen (nog) niets voor me betekenen..!

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aangezien het een kip is... misschien komt het rond Pasen wel in de winkel te liggen???

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Misschien kan je ook op marktplaats zoeken? Veel succes

6. misa

misa Niet meer actief

Ja wie weet rond pasen..!

En marktplaats kijk ik vaak op... maar nog niets gevonden!

Ik ben er wel achter dat er van happy horse muziekknuffels zijn met hetzelfde melodietje! Dus als de kip niet lukt, is dat ook nog een idee!

7. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    ik heb een dikkie dik muziekknuffeltje waar ook dit liedje inzit. 2 jaar geleden gekocht bij babyplanet maar een half jaar geleden daar nog zien liggen. Dit liedje staat op het geboorte kaartje van onze zoon dus voor ons ook erg bijzonder. :)

Succes met je zoektocht. gewoon aan alle touwtjes trekken, heb ik toen ook gedaan.

8. misa

misa Niet meer actief

Ik heb uiteindelijk maar gekozen voor de muis van happy horse. Hierin zit het melodietje hush little baby. Ook erg lief!

Share This Page