dure babykamer, moet dat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zonnetjes, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    wij maken er nu een sport van om alles zo goedkoop mogelijk te krijgen.'
    we hebben het kamertje op marktplaats gekocht voor 250 euro, een bad inclusief standaard voor 5 euro! en het ziet er allemaal nog als nieuw uit.

voor ons is het gewoon protest tegen al die gigantisch dure zaken, en ze kunnen het ervoor vragen want er zijn altijd mensen die per se het duurste van het duurste willen hebben.

het is maar wat je belangrijk vind!

2. Ons ledikantje was 60 euro, met wit en lichtgrenen.. zo ook de commode in die stijl die was 140 euro... de klerenkast 29 euro bij de IKEA in de voordeelhoek,..

Alleen onze kinderwagen was 400 euro incl. de adapters voor de autostoel... maar hier kunnen we ook aantal jaren mee doen... is namelijk een combi

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    pff, 1600 euro zeg, een heleboel geld. Wij hebben ervoor gekozen om een nieuw kamertje te kopen en het is het mooiste kamertje dat ik tot nu toe heb gezien, ledikant, kast en commode met wandplankje waren 700 euro bij elkaar. De kinderwagen hebben we wel via Marktplaats gekocht en de box krijgen we van mijn vriend's vader en stiefmoeder. Die staat toch alleen maar te verstoffen in hun kelder ;)

4. Littleone

Littleone Actief lid

9 mrt 2007
    112
    0
    0
    Kinderverzorgster
    België
    Een dure babykamer vind ik ook absoluut niet nodig, de onze was 550 euro (in de solden) en dat vond ik meer dan genoeg, maar dat is een mening natuurlijk. Kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die er 1000 en meer euro's aan geven, om juist DAT te willen wat ze wensen...
    Ik niet, en ben heel tevreden met het resultaat, we hebben een 3deurs kast, commode, babybedje dat kan omgevormt worden tot gewoon bed en voor de rest hebben we weinig moeten doen. Het kamertje hebben we al geschilderd toen we hier kwamen wonen (blauw) dus dat was al af evenals de gordijnen, hebben alleen een bandje van Paco (ezeltje van NOUKIES) opgeplakt. Verder hebben we nog wat Ikea schapjes opgehangen en zo'n pamperbox.
    Het kamertje is niet erg groot (12m²) maar de plaats is goed benut ;) ...
    De kinderwagen (Quinny 3XL freestyle) hebben we kado gekregen van mijn ouders (500 euro) en de volledige parkwieg inclusief bekleding (450 euro) van mijn schoonouders (het zijn zulke schatten! ). :D

5. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    ook wij zijn naar de fabrieksdumphal van babypark kesteren geweest, we hebben nu een kast kommode en ledikantje voor 299,-.
    ik vond het leuker om wat meer geld uit te geven aan de aankleding van de kamer.

veel succes

groetjesssss

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik zou doen wat haalbaar is en waar je je prettig bij voelt!

Persoonlijk heb ik ook veel geld uitgegeven aan de meubels, maar krijg heel veel babyspullen gratis, waardoor ik zelf vond dat ik dat gespaarde geld aan de meubels kon besteden (en vond het ook zoooo mooi).

Deel Deze Pagina