Die van ons is ook rond de 950 euro, maar wel nieuw. Voor een tweedehandse vind ik het best duur, maar ik weet natuurlijk niet om wat voor kamer het gaat en wat er allemaal bij zit! Wij redeneerden zo: we wilden graag een mooi kamertje helemaal naar onze smaak, omdat we er toch veel tijd hopen door te brengen met de baby En een volgende kindje kan er ook weer in liggen. En je kunt je kamertje zo weer via internet verkopen, dus dan heb je de helft al weer terug van de aanschaf. Heb je voor deze prijs geen leuk nieuwe kamertjes gezien? Bij de baby dump bv krijg je ook gratis matrasje en babyfoon enz erbij geloof ik, dat scheelt ook weer. Het voordeel van een nieuw kamertje is dat je hem straks weer kunt doorverkopen via internet als je er een beetje zuinig op bent. Kan met tweedehands eigenlijk ook trouwens
To be honest.had ik ook verwacht veel tijd in de baby kamer door te gaan brengen. Maar we hebben nu de box (anders dan gewone box lijkt beetje op zo'n campingbedje maar dan box achtig heeh) in de slaapkamer staan en daar slaapt ze. Ik vind het dus echt geen doen op 4 keer per nacht op te staan.naar haar kamertje te gaan en haar daar te voeden etc. Ik was er fel tegen dat mijn kindje bij ons in de kamer zou gaan slapen.maar nu snap ik echt waarom iedereen mij dat adviseerde.ik ben snachts echt kapot en vind het heerlijk dat ik alleen om hoef te draaien om haar te zien.en te pakken wanneer ze huilt.en dat ik haar meteen weer terug kan leggen wanneer ze in slaap is gevallen en dat ik daarbij ook lekker in mijn bed kan blijven liggen. Voor het verschonen ga ik wel naar haar kamertje.daar staan alle spulletjes. Eigenlijk staat die hele kamer er dus voor nop voorlopig.pas wanneer ze een beetje een ritme gaat krijgen gaat ze dus pas daar slapen.
*zucht* ik schrijft altijd met allemaal puntjes tussen mijn test, maar dat pakt ie niet nu staan er allemaal punten alsof ik steeds korte zinnen maak
maar als hij op marktplaats staat dan kun je er toch gewoon minder op bieden? ik vind het ( sorry) gigantisch veel geld voor een tweedehands babykamer
Ja dat is ook wel zo, ik heb ook een wiegje voor in het begin voor naast ons bed. Maar overdag wil ik de baby dan wel in de babykamer leggen. Denk ik. Ach ik zie wel hoe het loopt Maar het is wel een beetje dubbel inderdaad
Ik heb in de baby kamer geen stoel ofzo om te voeden dus vandaar dat ik dan toch naar mijn slaapkamer ga (mijn schoonouders zijn nu hier en mijn schoonvader zit meestal in de woonkamer en naast hem kan ik geen borst geven) Ja ach ik heb haar dus de hele dag in de slaapkamer, misschien dat ik dat inderdaad ga veranderen wanneer mijn schoonouders weg zijn dat ze toch overdag in haar eigen kamertje ligt.
onze kamer is duur maar het is wel een meegroeikamer! dus dan moet je eigenlijk pas een nieuwe kamer kopen als deze versleten is! alles zit erbij. een klein bed en de toebehoren voor het omvormen tot een groot bed. Dus het is wel z'n geld waard! mijn moeder en schoonvader (meter en peter) kopen de kamer en waren meteen akkoord! Het is wel een kamer van Pericles. Maar voor een 2de hands zou ik toch zoveel niet betalen! Ach, ieder zijn keuze,hé! wat je budget zegt is belangrijk!
Tja meid, als je het niet kunt betalen, kun je het niet kopen toch? Ik vind 450 euro ook wel erg veel hoor. Als het nou 100 meer was, maar voor 450 euro kun je NOG een babykamer kopen! Ikzelf neem voor een paar honderd de babykamer over van een vriendin. Ook op marktplaats staan soms hele mooie kamers. Ik zou toch nog even verder kijken, je moet nog meer dingen en die kosten allemaal geld! En wat je kindje uiteindelijk wil is warmte, liefde en volle buik! Succes!
lees net dat je hem van marktplaats hebt. Sorry dat had ik niet gezien! Voor 950 euro kun je ook een NIEUWE kamer kopen, dus als je overweegt zoveel geld uit te geven zou ik nog even verder kijken!
ja ik snap dat jullie m allemaal erg duur vinden, maar hij is zooooo mooi!Echt design helemaal apart de enige kamer in nederland die zo is! En nu ik die heb gezien vind ik die standaard dingen in de winkels zo saai!(vond ik daarvoor trouwens ook al hoor!) ik had niet verwacht dat t zo moeilijk zou zijn!
lees net dat je hem van marktplaats hebt. Sorry dat had ik niet gezien! Voor 950 euro kun je ook een NIEUWE kamer kopen, dus als je overweegt zoveel geld uit te geven zou ik nog even verder kijken!
Zoveel voor een tweedehands zou ik niet uitgeven dan kun je beter een nieuwe kopen of dus ff verder kijken. Succes
nou idd marion m, ik ben ook erg nieuwsgierig geworden! Ik wil een neiuw kamertje kopen. Wij willen en niet al te duur en hebben bij de babysuperstore in tilburg meerder kamertjes van 500 toto 900euro gezien. Hier ga ik een keuze uit maken. maar 950 euro voor een tweedehandkamertje vind ik erg veel geld! En daarbij nog eens 450euro boven jullie "afgesproken" bedrag. Nee meis kijk even verder zou ik zeggen. En uhhh ik den ksteeds-> die 450 euro meer, kan ik ook elekker van naar centerparcs al het hummeltje er is!
Eh. Onze babykamer kostte in totaal (ledikant en commode, behang, verf, vloer ed misschien 250e) en ik moet zeggen. t ziet er gewoon mooi uit hoor! Ikzelf vind t onzin om nieuw te halen als 2ehands ook nog mooi is. Maar dat is ieder voor zich.
450 euro is veel geld en het is moeilijk voor anderen om te bepalen of jullie dat wel of niet kunnen missen. Maar . voor 950 euro heb je inderdaad heel veel keuze, en dan heb je een hele nieuwe kamer . (zie mijn album . Bopita, type "Emma") Ik zou wellicht nog eens lekker gaan shoppen ! Groetjes, Nikki F
vind 450,- verschil ook wel veel! Ben ook erg benieuwd naar jouw keuze? Wij hebben een nieuw kamertje voor 499,- incl. babyfoon en matrasje.
ik heb ook uitgezocht wat ik mooi vond, behang vd gamma het ledikantje van oma gekregen, de commode was m'n man helemaal gek van,we hebben geen kast nodig, want we hebben een inbouwkast. de rest heb ik zelf gekocht. als je een buget hebt zou ik er niet teveel van afwijken, want er zijn nog meer dingen die je moet aanschaffen, en als dat ook er allemaal boven gaat, wordt het wel een kostenplaatje.
haha, nee dat ga ik dus mooi ff niet doen!Strax vinden anderen 'm ook heel mooi en dan is ie zo weg!haha misschien dat we m toch kopen heb net mijn man aan de telefoon gehad en hij sloot nog niks uit
wij hebben voor weinig een hele nieuwe babykamer gekocht bij de babydump in hoogeveen waarom ga je daar dan niet kijken hebben ze hele mooie kamertjes staan die dan wel uit de collectie zijn maar dat maakt niet uit toch?