Waar kocht jij je fijnste BH

Discussie in 'De lounge' gestart door Melissa122, 2 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa122

Melissa122 Actief lid

28 jun 2011
    247
    11
    18
    Gelderland
    Ik heb bij diverse winkels BH's gekocht. Sommige waren duur en sommige goedkoop. Mijn fijnste BH komt van de Zeeman. Helaas is de kwaliteit niet zo goed, en gaat deze niet zo lang mee. De kleuren vervagen snel en de rek gaat er snel uit.
    Ik heb ook bij Hunkemoller eens een BH gekocht die ik vrij duur vond. Netjes op laten meten en laten adviseren. In de winkel zat de BH als gegoten maar bij de dagelijkse bezigheden floepen mijn borsten er regelmatig uit. Ik heb een redelijke normale maat (denk ik) 80B.

Mijn vraag dus.... Waar koop je de beste (en ook een beetje een mooie) BH?

2. Chickelasjen

26 apr 2017
    98
    38
    18
    Vrouw
    Bij een duurdere lingerie winkel.
    Kost 70 /60 euro.
    Maar wil graag een goede bh.
    Na de bevalling weinig over.
    Dus wil graag dat het mooi zit.

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik heb altijd bh’s van de Hunkemöller. Ben er heel tevreden over! Denk dat je toch verkeerd geadviseerd bent in de winkel, want ik heb echt nog nooit gehad dat m’n bosten eruit floepen ;)

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Livera.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lingerie winkel van After Eden. Was denk ik 40 euro.

6. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Lingeriewinkel en ook meestal van hetzelfde merk 'marie jo'. Zeer goed advies en prima pasvorm die mijn kleine boezem toch een beetje volume geeft. Eigenares is trouwens mijn beste vriedin, dus pik ik ook af en toe wat korting mee. Maar ik heb er graag wat geld voor over.

7. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Victoria’s Secret. In het buitenland. Kost wat maar dan heb je ook wat want de eerste beha’s die ik kocht was in 2012 ofzo en die heb ik nog steeds. Draag ze niet dagelijks, heb een hele collectie van maten ivm zwangerschappen enzo.

Lesliefje vindt dit leuk.
  8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Livera, eigen merk.

Ik ben een paar keer naar een speciaalzaak gegaan (staat in de stad zeer goed aangeschreven), maar had het idee dat ik elke keer een ander advies kreeg. Bovendien gingen de toch dure BH's niet eens zo lang mee.

Nu koop ik ze bij Livera. Meestal 35 euro, altijd dezelfde maat, ongeacht model. Ze zitten heerlijk en mijn oudste (zo'n 3 jaar) is nog steeds erg mooi.

9. djoyz

djoyz Fanatiek lid

29 mrt 2019
    1.468
    1.510
    113
    Vrouw
    Ik kocht mijn fijnste altijd bij de v&d... (van Sapph) maar het nadeel was dat de beugel daar altijd doorheen kwam.
    Ik heb ze nu van chantelle, deze koop ik bij de Livera. Goede kwaliteit, zit lekker en kleur blijft mooi.
    Deze is wel voorgevormd maar vind ze wel prijzig (helemaal nu ik aan het afvallen ben, omvang veranderd om de zoveel weken dus dat is wel zonde.)

Met grotere maten (F cup) vind ik het wel lastig om een voorgevormde bh te vinden, het argument wat ik dan vaak krijg als ik vraag waarom winkels dat niet hebben; omdat je al genoeg vorm van jezelf hebt... ik vind dat wel vervelend, ik heb liever gewoon een voorgevormde.

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik koop ze tegenwoordig gewoon bij de hunkenmoller. 75D zit altijd als gegoten. Enigste nadeel vindt ik wel dat de beugel er vrij snel doorheen komt bij hun. Maar ik ben verder heel erg tevreden dus beetje huiverig om ergens anders heen te gaan.

11. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Ik haal al mijn bh’s bij Victoria Secret.

12. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Ik heb een paar mooie van een goede lingerie winkel. Maar de enige die nog heel was van Hema zit stiekem nu het lekkerste van allemaal.

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Livera eigen merk. Niet te duur en zitten goed en stevig.

14. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Prima Donna, echt super.

minniemouse25 vindt dit leuk.
  15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Lascana vroeger bij vd en nu bij Otto heb ook een prima donna maar die van lascana zit fijner

16. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ik zweer ook bij Victoria Secret!
    De eerste bh's van mijn vriend gekregen, die hij online besteld had nadat hij mij op had gemeten haha. Vorig jaar in een fysieke winkel in Florida.
    Ze gaan lang mee, zeker in de winkels wordt je goed geholpen en vaak hebben ze leuke acties, waardoor je niet altijd de hoofdprijs hoeft te betalen.

17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hier ook Hunkemöller!

18. Bakfietsmoeder

Bakfietsmoeder Niet meer actief

Dijkxhoorn bodyfashion
    Altijd goed advies en mooie/goed bh's die lang meegaan

19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Heb 4 BH's van Victoria's Secret en 2 ervan draag ik altijd tijdens het werk, 2 als ik vrij ben. Die zitten werkelijk fantastisch. Op laten meten ook in de winkel, en draag die 4 nu bijna 2,5 jaar. Kost wel wat, maar je doet er wel lang mee :) en die bh-bandjes rollen ook niet zo irritant dubbel na het wassen, dat heb ik bij veel andere goedkopere bh's van H&M, C&A bijvoorbeeld...

20. Mejm

Mejm Actief lid

21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Mijn bh's haal ik altijd bij Naron! Dat is wel een winkel voor de grotere maten en vrij duur, maar de kwaliteit is heerlijk!

Deel Deze Pagina