Ik heb bij diverse winkels BH's gekocht. Sommige waren duur en sommige goedkoop. Mijn fijnste BH komt van de Zeeman. Helaas is de kwaliteit niet zo goed, en gaat deze niet zo lang mee. De kleuren vervagen snel en de rek gaat er snel uit. Ik heb ook bij Hunkemoller eens een BH gekocht die ik vrij duur vond. Netjes op laten meten en laten adviseren. In de winkel zat de BH als gegoten maar bij de dagelijkse bezigheden floepen mijn borsten er regelmatig uit. Ik heb een redelijke normale maat (denk ik) 80B. Mijn vraag dus.... Waar koop je de beste (en ook een beetje een mooie) BH?
Bij een duurdere lingerie winkel. Kost 70 /60 euro. Maar wil graag een goede bh. Na de bevalling weinig over. Dus wil graag dat het mooi zit.
Ik heb altijd bh’s van de Hunkemöller. Ben er heel tevreden over! Denk dat je toch verkeerd geadviseerd bent in de winkel, want ik heb echt nog nooit gehad dat m’n bosten eruit floepen
Lingeriewinkel en ook meestal van hetzelfde merk 'marie jo'. Zeer goed advies en prima pasvorm die mijn kleine boezem toch een beetje volume geeft. Eigenares is trouwens mijn beste vriedin, dus pik ik ook af en toe wat korting mee. Maar ik heb er graag wat geld voor over.
Victoria’s Secret. In het buitenland. Kost wat maar dan heb je ook wat want de eerste beha’s die ik kocht was in 2012 ofzo en die heb ik nog steeds. Draag ze niet dagelijks, heb een hele collectie van maten ivm zwangerschappen enzo.
Livera, eigen merk. Ik ben een paar keer naar een speciaalzaak gegaan (staat in de stad zeer goed aangeschreven), maar had het idee dat ik elke keer een ander advies kreeg. Bovendien gingen de toch dure BH's niet eens zo lang mee. Nu koop ik ze bij Livera. Meestal 35 euro, altijd dezelfde maat, ongeacht model. Ze zitten heerlijk en mijn oudste (zo'n 3 jaar) is nog steeds erg mooi.
Ik kocht mijn fijnste altijd bij de v&d... (van Sapph) maar het nadeel was dat de beugel daar altijd doorheen kwam. Ik heb ze nu van chantelle, deze koop ik bij de Livera. Goede kwaliteit, zit lekker en kleur blijft mooi. Deze is wel voorgevormd maar vind ze wel prijzig (helemaal nu ik aan het afvallen ben, omvang veranderd om de zoveel weken dus dat is wel zonde.) Met grotere maten (F cup) vind ik het wel lastig om een voorgevormde bh te vinden, het argument wat ik dan vaak krijg als ik vraag waarom winkels dat niet hebben; omdat je al genoeg vorm van jezelf hebt... ik vind dat wel vervelend, ik heb liever gewoon een voorgevormde.
Ik koop ze tegenwoordig gewoon bij de hunkenmoller. 75D zit altijd als gegoten. Enigste nadeel vindt ik wel dat de beugel er vrij snel doorheen komt bij hun. Maar ik ben verder heel erg tevreden dus beetje huiverig om ergens anders heen te gaan.
Ik heb een paar mooie van een goede lingerie winkel. Maar de enige die nog heel was van Hema zit stiekem nu het lekkerste van allemaal.
Ik zweer ook bij Victoria Secret! De eerste bh's van mijn vriend gekregen, die hij online besteld had nadat hij mij op had gemeten haha. Vorig jaar in een fysieke winkel in Florida. Ze gaan lang mee, zeker in de winkels wordt je goed geholpen en vaak hebben ze leuke acties, waardoor je niet altijd de hoofdprijs hoeft te betalen.
Heb 4 BH's van Victoria's Secret en 2 ervan draag ik altijd tijdens het werk, 2 als ik vrij ben. Die zitten werkelijk fantastisch. Op laten meten ook in de winkel, en draag die 4 nu bijna 2,5 jaar. Kost wel wat, maar je doet er wel lang mee en die bh-bandjes rollen ook niet zo irritant dubbel na het wassen, dat heb ik bij veel andere goedkopere bh's van H&M, C&A bijvoorbeeld...
Mijn bh's haal ik altijd bij Naron! Dat is wel een winkel voor de grotere maten en vrij duur, maar de kwaliteit is heerlijk!