dure gordijnen hema op maat laten maken maar komt 6 cm tekort

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Bij het bestellen van deze gordijnen hadden we advies gevraagd aan de medewerker, we wilden dat de gordijnen precies 1 cm hoger van de vensterbank kwam, toen advieseerde zij de maten die we moeten nemen ze zij zelfs dat we korter moeten nemen maar ik zei nee ik wil deze maat. Anders dan had ze toch wel moeten zeggen van mevrouw u moet paar cm groter nemen want met het wassen kan het krimpen, heeft ze dus niet gezegd.En heb ook goedkopere overgordijnen van de leenbakker gekocht en daarop stond ook dat ik ze eerst moest wassen voordat ik ze ophang i.v.m krimpen heb ik ook vandaag gedaan maar ze zien er nog steeds heel keurig eruit van het krimpen heb ik niks gemerkt!

2. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Blijkbaar zijn jouw topics gewoon heel erg in trek!! :D
    Zitten ze lekker met chips en cola achter de laptop :p

Nouja.. het heeft genoeg reacties opgeleverd toch :D

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha:D inderdaad!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hehe nou zo spannend is het toch ook weer niet :(:D

5. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    tja, ik weet niet of ze dat erbij moeten zeggen. De gordijnen iets korter laten maken ivm uithangen moeten ze erbij zeggen, daar moet je toestemming voor geven, omdat ze in het begin dus iets te kort zijn. Maar als je de gordijnen ophaalt, krijg je een wasvoorschrift mee, dus dat hoeft ze er dan niet perse bij te vertellen.

Ik ben trouwens wel benieuwd wie nieuwe gordijnen allemaal wast. Ik heb daar zelfs nooit aan gedacht:)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nou het lijkt me wel dat ze dat hoort te zeggen als het dus standaart is dat die gordijnen krimpen bij het wssen.

Maar je zult ze toch ooit moeten wassen neem ik aan?? ben eigenlijk nu zelfs blij dat ik ze nu heb gewassen i.p.v. over een paar maanden en dat het dan gekrompen is. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het niet is gekrompen maarja dat zullen hun ook wel beweren maar maakt niet uit. Ik ga gewoon netzo lang door zeuren dat ze me wel tegemoet gaan komen :D

7. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Maar wat wil je dat ze gaan doen dan? De zoom eruit halen zodat hij langer wordt?

8. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    In ieder geval veel succes maandag! Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

9. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    bedoel het niet vervelend hoor, maar daar is het wasvoorschrift voor! Als je kleren koopt, zeggen ze bij de kassa toch ook niet hoe je moet wassen, daar is het wasvoorschrift voor...
    Ik snap je frustratie wel hoor, maar helemaal terecht vind ik het niet. Jij zegt dat het niet van het wassen komt, maar dat is gewoon lastig te bewijzen. Ik hoop voor je dat je gewoon klantvriendelijk wordt geholpen en dat er een oplossing komt!

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja of dat of andere gordijnen laten naaien die wel mooi op maat zijn gemaakt

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja is goed

12. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Zou eerst vragen of de gordijnen krimp gevoelig zijn. Want als dat zo is vind ik het nogal wat om te vragen of ze nieuwe maken. Jij hebt ze gewassen...

Ik was mijn gordijnen trouwens altijd op koud. Die dingen worden toch niet vies, hooguit wat stoffig.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik heb ze gewassen en zou het zo weer doen heb er echt geen spijt van! en bij mijn wasmachine is 30 graden het koudst heb verder geen andere lage temperatuur . Maar jullie gaan zien ik krijg me geld wel terug heb gewoon gelijk punt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

zo lang als jij getekend hebt voor de voorwaarden etc denk ik niet dat jij je gelijk gaat krijgen en met z'n instelling kom je ook nergens helaas

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Relax....!!

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou als ik er niet van overtuigd was dat ik gelijk heb dan zou ik niet eens terug naar de winkel gaan, dan zou ik zeggen jammer maar helaas pech gehad , en heb nergens voor getekend .

17. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Tjonge jonge wat een houding!

Vertel je er dan wel eerlijk bij dat je ze gewassen hebt?

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja tuurlijk ga ik zeggen dat ik ze gewast heb heb dat al 10000 x geschreven heeeee lees dan goed

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Op verzoek TS gesloten

Deel Deze Pagina