Bij het bestellen van deze gordijnen hadden we advies gevraagd aan de medewerker, we wilden dat de gordijnen precies 1 cm hoger van de vensterbank kwam, toen advieseerde zij de maten die we moeten nemen ze zij zelfs dat we korter moeten nemen maar ik zei nee ik wil deze maat. Anders dan had ze toch wel moeten zeggen van mevrouw u moet paar cm groter nemen want met het wassen kan het krimpen, heeft ze dus niet gezegd.En heb ook goedkopere overgordijnen van de leenbakker gekocht en daarop stond ook dat ik ze eerst moest wassen voordat ik ze ophang i.v.m krimpen heb ik ook vandaag gedaan maar ze zien er nog steeds heel keurig eruit van het krimpen heb ik niks gemerkt!
Blijkbaar zijn jouw topics gewoon heel erg in trek!! Zitten ze lekker met chips en cola achter de laptop Nouja.. het heeft genoeg reacties opgeleverd toch
tja, ik weet niet of ze dat erbij moeten zeggen. De gordijnen iets korter laten maken ivm uithangen moeten ze erbij zeggen, daar moet je toestemming voor geven, omdat ze in het begin dus iets te kort zijn. Maar als je de gordijnen ophaalt, krijg je een wasvoorschrift mee, dus dat hoeft ze er dan niet perse bij te vertellen. Ik ben trouwens wel benieuwd wie nieuwe gordijnen allemaal wast. Ik heb daar zelfs nooit aan gedacht
Nou het lijkt me wel dat ze dat hoort te zeggen als het dus standaart is dat die gordijnen krimpen bij het wssen. Maar je zult ze toch ooit moeten wassen neem ik aan?? ben eigenlijk nu zelfs blij dat ik ze nu heb gewassen i.p.v. over een paar maanden en dat het dan gekrompen is. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het niet is gekrompen maarja dat zullen hun ook wel beweren maar maakt niet uit. Ik ga gewoon netzo lang door zeuren dat ze me wel tegemoet gaan komen
bedoel het niet vervelend hoor, maar daar is het wasvoorschrift voor! Als je kleren koopt, zeggen ze bij de kassa toch ook niet hoe je moet wassen, daar is het wasvoorschrift voor... Ik snap je frustratie wel hoor, maar helemaal terecht vind ik het niet. Jij zegt dat het niet van het wassen komt, maar dat is gewoon lastig te bewijzen. Ik hoop voor je dat je gewoon klantvriendelijk wordt geholpen en dat er een oplossing komt!
Zou eerst vragen of de gordijnen krimp gevoelig zijn. Want als dat zo is vind ik het nogal wat om te vragen of ze nieuwe maken. Jij hebt ze gewassen... Ik was mijn gordijnen trouwens altijd op koud. Die dingen worden toch niet vies, hooguit wat stoffig.
ja ik heb ze gewassen en zou het zo weer doen heb er echt geen spijt van! en bij mijn wasmachine is 30 graden het koudst heb verder geen andere lage temperatuur . Maar jullie gaan zien ik krijg me geld wel terug heb gewoon gelijk punt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo lang als jij getekend hebt voor de voorwaarden etc denk ik niet dat jij je gelijk gaat krijgen en met z'n instelling kom je ook nergens helaas
nou als ik er niet van overtuigd was dat ik gelijk heb dan zou ik niet eens terug naar de winkel gaan, dan zou ik zeggen jammer maar helaas pech gehad , en heb nergens voor getekend .