Luierservice?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kleintje88, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    WIe van jullie heeft er ervaring met de luiers van de luierservice www.luierservice.nl
    Ik heb namelijk een hele tijd terug van menzis 2 grote dozen met luiers gekregen die van de luierservice afkomen....
    Ik ben niet zo thuis in de luiers en ben benieuwd wat jullie ervaringen ermee zijn?

Ik ga zowiezo wel nog een pak pampers halen voor het geval dat deze totaal niet bevallen!

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in de zwangerschapsdoos van de prenatal, zit ook een pak newborn pampers! Dus om uit te proberen, hoef je niet zelf te kopen, als je tenminste de babydoos van de prenatal aangevraagd hebt. Volgens mij kon je die rond 30 weken ophalen

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb de doos van prenatal al maar bij mij zaten er 2 pakjes in met 3 luiers geloof ik, dus niet genoeg voor een wat langere tijd...

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

zijn dat niet moltex luiers?

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Geen idee?
    Bebe cash staat er op de doos....
    zijn gewone luiers net zoals pampers etc alleen dan van de luierservice en ander merk...

6. 894hi

894hi Niet meer actief

geen ervaring mee , ik koop mn luiers bij de kruitvat... ook weer iets goedkoper dan daar maar die moet je wel zelf halen

de pamper new born luiers met zo een plas strip er op die blauw kleurt bij een plas was wel handig trouwens :)

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik dacht ook dat die van moltex waren.
    Bij F. op het KDV gebruiken ze die.
    Ik ben er niet super enthousiast over.

Deel Deze Pagina