Dure kinderwagen, dan tweede jonge kindje erbij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door misa, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Wij zijn van plan om wanneer er een tweede bij komt, een duowagen te huren. Het is inderdaad maar voor de paar maandjes. Ik zag hier laatst ergens een link van een site voor verhuur van wagens. Maar ik zou eerst even op marktplaats kijken.

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier een meerijdplankje voor aan de Bugaboo.
    Mijn oudste is 2,5 jaar, dus dat kan prima.

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik zit ook een beetje met dat probleem, nou ja probleem, dilemma...

Onze 2de is net 2 jaar als als alles goed mag blijven gaan onze 3de spruit geboren gaat worden... Ze loopt nu al wel erg goed, en best lange afstanden, maar toch zit ik te twijfelen om er een duo wagen bij tekopen...( heb een bugaboo)
    Ik heb dadelijk toch 3 kids, en dan is het met bv winkelen, boodschappen doen, en oudste van school halen toch wel vermoeiend voor haar om alles te lopen en vooral ook best gevaarlijk met oversteken bij drukkere wegen. En dan zou een duo wagen wel uitkomst bieden...
    Zo'n plankje kan de natuurlijk zo afstappen en staan is dan denk ik ook nog best vermoeiend... Ze is toch pas net 2 dan..

Groetjes ik lees nog even mee

Catheleine

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga ook voor een meerijdplankje en als we met z'n allen weggaan kan de oudste nog in een buggy.
    Nu (22 maand) loopt ze al hele stukken van huis naar de supermarkt en terug.
    En willen haasten met een peuter maakt het leven niet echt leuker toch.

Ik vind het ook heel gezond als een kind van 2,5 gewoon gaat lopen. Dan maar niet uitgebreid shoppen hoor...

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik denk dat ik voor een duowagen zou kijken op Marktplaats o.i.d. Zou de wagen die we nu hebben besteld niet zo snel weg doen, per slot ben je niet altijd met beide kinderen tegelijk op stap.

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb met de eerste ook een dure gekocht (niet te verkrijgen in nederland, de mamas en papas mpx: Ultima 8 in 1 & MPX Chassis - Famiglia - Mamas & Papas)
    daarna over gegaan op de quinny zapp.

moeten nu ook snel een nieuwe duo wagen hebben, plankje kan niet op de m&p-wagen, en vind haar nog net te jong voor.
    zitten nu met smart te wachten op het geld van de 13e maand. heb al wel een betaalbare gezien (weet even merk niet meer), dus denk dat dat m gaat worden.

maar zodra we die hebben, hebben we in nog geen 2 jaar tijd uitgegeven aan kinderwagens:

m&p mpx: ±600 pond (= 900 euro)
    quinny: 150 euro
    duowagen: 400 euro

vind het nogal wat hoor..

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hier is de oudste 20/21 maanden en ze loopt al heel goed en graag.. maar ze loopt ook graag snel weg en wil niet meer langer dan 5 minuten in de wagen zitten.. budget laat het ook niet echt toe om een duowagen te kopen (MP is nog steeds duur !!)

Dus we proberen het eerst hier met Demi in de wandelwagen en de baby in de draagzak.
    of
    Baby in de kinderwagen en Demi lopen
    of
    Baby in de draagzak en Demi in de winkelwagen
    of
    Baby in de kinderwagen en Demi op een plankje (als ik die ooit nog kan vinden voor een Teutonia..)

Kosten: 30 euro voor draagzak (en evt 40 euro voor plankje ??)

Straks koop ik een duowagen en wil Demi er niet in... dan koop ik van dat geld liever een hoop kleren haha

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Onze dochter zal 16/17 maanden zijn wanneer nr 2 geboren word. We gaan gewoon onze oudste dochter op de rug dragen met een draagdoek en de kleinste in de kinderwagen, of andersom, de oudste in de wandelwagen en de kleinste voorop in de doek.

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wij hebben een hele mooie duo wagen gekocht! En het lijkt wel of we het van te voren wisten want we hebben niet zo`n hele dure eerste wagen gekocht! Dus wij zij helemaal blij!! Ik kan het Mila ook niet aandoen misschien loopt ze dan nog geen eens als haar zusje wordt geboren!

Succes met kiezen!!

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier gaan we voor een meerijdplankje (we hebben een mutsy) en zag van de week dat ze ook een meerijdzitje hebben (die je er ook af kunt halen zodat je dan een plankje zonder zitje hebt)

Maar, er zit dan ook minimaal 2j en 8 mnd tussen nr 1 en 2

Deel Deze Pagina