(Dure) kleding kopen als ik er niet ben..

Discussie in 'De lounge' gestart door Joveli, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Als mijn man zijn kleding nooit langer dan 2 weken zou dragen, dan zou ik alles wat hij niet (meer) draagt op marktplaats gooien!

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat vroeg ik mij dus ook al af. Wat is nu je werkelijke probleem?
    En dat JIJ het sneaky en achterbaks vindt wil niet zeggen dat dat zo is, en dat hij dat ook zo ziet.
    Mannen denken anders als vrouwen, en zien veel dingen dus ook anders.
    (Ik vind sneaky en achterbaks sowieso beter bij vrouwen passen als mannen)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Tja aan de ene kant vind ik het idd raar dat hij zoveel geld uitgeeft aan een broek terwijl dat jullie hebben afgesproken om het rustiger aan te doen ...

Aan de andere kant snap ik het probleem niet zo, moet je dan speciaal samen kleren met hem kopen ? Ik bedoel mijn ventje komt wel eens vaker thuis en dan heeft hij weer een broek gekocht, vind ik totaal niet erg ik heb namelijk een hekel aan shoppen dus laat hem maar lekker zijn gang gaan ;) .. hij hoeft echt niet tegen mij te zeggen dat hij dat gaat doen...

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dit vind ik trouwens ook een beetje gek.
    Dit klinkt meer als een moeder dan als een partner die gelijkwaardig is.
    Ik zou heel kwaad worden als mijn vriend mij dit "beveelt".

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier sluit ik me bij aan.
    Ik denk niet dat ie t express doet.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Kun je niet gewoon afspreken dat je beiden een vast bedrag per maand hebt wat je besteedt aan kleding of aan andere dingen?

Wij hebben het momenteel niet zo breed en kopen nu helemaal niks extra's maar straks als we weer een klein beetje ruimer zitten, houden we even wat apart, maar dat is dan een 100-150 euro voor ons samen, er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen.

Deel Deze Pagina