Hier ben ik het niet mee eens. Onze portemonnee is meer dan genoeg gevuld maar wij kopen toch geen merkkleding voor ons zoontje. Merkkleding voor kinderen vind ik nl onzin. En misschien een leuk detail: ik golf
Nee Sisa, je ziet het verkeerd. Dat komt omdat JIJ niet weet hoe je je kind respect moet bijbrengen omdat ze op het kdv zit
NIET op reageren mensen Laat die stomme kortzichtige uitspraken toch voor wat het is. *Houdt verder nog steeds wijselijk haar lippen stijf op elkaar*
wat ben jij een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zielig mens zeg en zo tegenstrijdig eerst zeg je ook merk te kopen en later is iedereen met merk weer niet goed
idd... wij zijn wel tweeverdieners maar mijn man of ik zijn 6 dagen in de week bij mijn dochter. Ze gaat niet naar een kdv, ik heb het gevoel dat ik mijn dochter super goed behandel en ik heb geen schuldgevoel. ik heb alleen nog nooit zoiets moois gehad en dat wil ik ook graag mooi aankleden...
Ik ook maar even....mijn verwende, onbeschofte, totaal losgeslagen kinderen moeten morgenochtend weer naar KDV/VSO..... Wat ben ik voor een waardeloze moeder, dat ik ze zomaar dump en centjes ga verdienen:x
Ohhhhhhhhh ik weet het niet en dáárom gaat ze naar het kdv. Ohhhhhh zit het zooooo... tja sorry ben nou eenmaal zo verzot op merkkleren kopen dat ik niet meer verder kijk dan mijn neus lang is.
Ja mijn dochter moet ik morgen ook weer op het kdv dumpen zodat ik kan werken. Gelukkig krijgt ze wel haar tommy hilfiger polo aan Sorry dames, ik ga even een ander topic opzoeken.
Lieve, lieve schat. Ik heb nooit geschreven of ik merk koop of niet. Eigenlijk gaat mijn hart tekeer, want ik ben (ECHT WAAR) geen bitch, maar op 1 of ander manier liggen we elkaar niet. Dat mag toch?
Mijn kind is een losgeslagen, moncler dragende peuter omdat hij 2 halve dagen naar het kdv gaat en zijn moeder hem alleen in veel te dure kleding hijst
Ja jij bent ook echt wel dé uitschieter hier met je moncler haha. Volgende winter koop ik er ook 1 voor ukkie hahaha.
jezussssssssssss wat kortzichtig ben je dan zeg je kan mij niet eens en ik jou niet hoe kun je zooooo kortzichtig zijn en jij bent iemand die kinderen dingen moet leren