mirell slaap lekker en sjopze dinsdag ik ken moncler verder niet... maar ik vond de jas van lovelydk wel heel mooi.
De moderatoren houden het topic scherp in de gaten in ieder geval (terecht hoor ) Jullie hebben me lang vermaakt, maar ik ga nu toch maar naar bed Dahaag!
Meiden, ik begrijp de consternatie niet echt. Ieder zijn ding, zou ik zeggen. Berg alle popcorn, cola en dergelijke maar weer op. En vanaf nu (respectvol) reageren op de vraag die ts stelt. Laat iedereen daarbij in zijn waarde aub. Het topic zal vanaf nu gevolgd worden. Leden die zich niet aan de regels houden, zullen een waarschuwing gaan ontvangen. En mocht het echt uit de klauwen gaan lopen, dan moeten we maar met zo'n prachtig slotje (merk of niet) gaan gooien. Maar dat zou wel jammer zijn.
@Yukl: fijn te lezen dat het iets beter gaat en succes dan ende week. Truste dames, ik ga slapen, morgen weer een werk- en kdv-dag
http://www.lollypop.nl/zomer2011/monclerschoen.jpg http://www.gucci.com/images/ecommerce/styles_new/201008/web_full/257825_FWHF0_9760_001_web_full.jpg Laatste aanwinsten... afschuwelijjjjjjjjjjjk
Dat gucci schoentje is idd afschuwelijk en de monclerschoen vind ik niet bijzonder. Gewoon een simpel wit schoentje met een paar streepjes Heb je ook het lef om te zeggen wat je ervoor betaald hebt?
ik ga ook pitten. moet tenslotte morgen vroeg op om m`n kind naar de KDV te brengen in m`n amerikaanse sloepenbak om vervolgens te gaan werken om merkkleding te gaan kopen want iedereen op het kamp loopt hiermee
Ik blijf dit zo raar vinden.. waarom elkaar aanvallen. We zijn toch allemaal verschillend en doen toch allemaal dingen verschillend. Dat maakt deze wereld zo leuk.. de diversiteit. En over smaak (EN geld) valt niet te twisten.. Jammer dat het toch altijd weer lukt. Live and let live.. en iedereen die graag dure kleding koopt, doen en iedereen die graag minder dure kleding koopt, ook doen! Dat biedt een boel mensen een ongelofelijke hoeveelheid werk! Stel je voor zeg dat we allemaal hetzelfde zouden dragen of het nou Zeeman of Moncler is! Yech... eenheidsworst! @Queen.. waarom naar de - voor jou - bekende weg vragen. Het antwoord weet je al.. 'teveel' in jouw ogen... beetje vaag hoor. En natuurlijk mag je vertellen wat je smaak is maar Who cares? je hoeft het niet te dragen...
@cygnet: ja ik blijf het ook raar vinden, maar als je hier wordt uitgemaakt voor een ouder die haar kind op het kdv dumpt om te gaan werken, vervolgens een respectloos kind op te voeden, deze ook nog in merkkleding hijst.... tja sorry dan moet ik toch echt even reageren dat het ook anders kan én gaat.
Ach.. waarom je dat aantrekken. Je weet toch beter. Mensen reageren vanuit onwetendheid.. die moet je niet belagen, daar moet je medelijden mee hebben.
meiden laten we het hier gezellig houden! ik heb dit topic niet aangemaakt om elkaar af te kraken en/of te beledigen.... heb respect voor elkaar! alsjeblieft!
@Cygnet, wat is de reden dat dergelijke foto's geplaatst worden in dit topic? Dat is toch gewoon provoceren of niet dan? En wat betreft de prijs...ik ben oprecht benieuwd wat zoiets nu kost aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb.
Ik ben geloof ik wat positiever van aard ... volgens mij is LovelyDK vooral heel blij met haar aankopen! Er zijn hele topics waarin mensen hun laatste aankopen showen.. lekker doen zou ik zeggen. Ik zie het niet als provoceren en daarbij.. het is je laten provoceren. Je kunt er ook voor kiezen om het je niet aan te trekken?? Google zelf maar even op de schoentjes dan vind je de verkoopprijs vast heel snel.