(dure) (merk) kleding onzin?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Brinatjuh, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    @cygnet: je hebt gelijk ;)
    @ts: I told you so :p
    @queen: de manier waarop je het vroeg was niet al te aardig. En de prijs: denk dat een gemiddeld gezin er een maand van kan eten (per paar). Nou en, wat maakt het uit?!
    Er is nog een ander topic: shopaholictopic, daar al eens gekeken?? Zou dan pure provocatie moeten zijn maar dat is het niet, het is gewoon het onderling showen van je nieuwe aanwinsten voor je uk.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    het shopaholic topic is niet alleen showen, het is gewoon gezellig, advies vragen of bepaalde merken hoe ze vallen, leuke webshops en akties delen. Niks geen afgunst gemerkt hoor...

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee precies, jij verwoordt het beter, kwam even niet op de juiste woorden.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    we are shopaholic sisters,,,,,

5. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Ik koekeloer daar ook wel eens rond en het valt me juist ook op dat er net zo leuk wordt gereageerd op kleding van H&M als van Jottum. Iedereen wil graag zijn/haar kindje showen en dat moet toch kunnen? Zou ik ook wel willen, maar wil ook graag redelijk anoniem blijven... tsja die 2 dingen gaan niet samen... ;)

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

nee zeg kom op we gaan nog een dag shoppen met zijn allen hoor
    en zeker geen afgunst.....
    asjeblieft niet.

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0

Dat ligt aan de kwaliteit van de roos;) Ik koop liever 10 rozen voor 30 euro en dat ze langer meegaan.. Kan ik wel voor de goedkopere gaan maar die gaan ook sneller de vuilnisbak in, moet ik sneller nieuwe kopen met als eind resultaat dat ik duurder uit ben;).

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Of ik het lef heb? Oh ja hoor :D of ik het nu ga doen? Nee...

Ik heb de schoentjes gekocht omdat ik ze mooi vind, uniek vind & omdat ze uiteraard prachtig matchen bij de rest van zijn kleding!

9. LovelyDK

En geloof me.. Als jij mij een zelfde soort schoen kan laten zien voor de helft tell me!

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik koop vooral veel goekopere dingen (Hema,C&A,H&M,Hans textiel) en de voor mij duurdere dingen via Marktplaats (denk aan name-it,logg, mexx timberland,).

Ik vind duurdere merken soms mooi, bepaalde stukken, sommige dingen juist weer over de top. Maar zo ook met de goedkope spullen, sommige dingen zijn nog verbazend leuk en apart en sommige dingen verbasend slecht.

Ik zou niemand veroordelen over iemands kledingkeuze, waarom? Zolang mensen niet minderwaardig over goedkopere kleding praat (wat voor ons net te betalen is) zal ik dat andersom ook niet doen.

En tuurlijk had ik meer geld gehad had ik ook niet op het prijskaartje gelet. Maar ik zou wel meer geld willen uitgeven omdat ik iets mooi vind en niet omdat het perse merk moet zijn.

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik hou van dat soort gympen (ja voor mijzelf ja, ik ben geboren op gympen hahaha) en ik koop dan meestal adidas of k-swiss, die hebben ook veel van dat soort modellen.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dit inderdaad. Ik ben het er wel mee eens dat ik in ieder geval die witte schoen niet heel uniek vind. Maar waarschijnlijk kijk ik er heel anders naar dan iemand die vaak dure kleding koopt. Ik kan me voorstellen dat je dan meer op de kleine details let.

13. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Sorry hoor, maar het lijkt er op dat je je erg aangesproken voelt.
    Waarom maak jij je druk om mijn kromme tenen?? Dit is mijn persoonlijk mening/ding, trek je daar niets van aan ;)...Als jij mim-pi leuk vind en je het bij je kleine geweldig vind staan blijft lekker veel van dat merk kopen.

Ik heb trouwens ook dingen van mim-pi, maar om daar nou een hele kast vol mee te hebben.........NEE (maar dat geld voor elk ander merk ook) ;)

Iedereen moet zelf weten hoe en, met welk merk zij haar kind aankleed...........

14. LovelyDK

Ik wou zeggen, niets ten nadele van andere sneakers, maar gewoon het hele model ennde afwerking zijn heel anders

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Meid, je hoeft je toch niet te verdedigen omdat jij ze gewoon mooi/fijn vind!

Zo koop ik bijv liever K-Swiss ipv Adidas....vind K-Swiss ook gewoon mooier. Al zou Adidas ook wel goed zijn, maar die vind ik persoonlijk gewoon net iets minder.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik geloof je :) Ik ben gewoon een nitwit wat dit betreft :D

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Voor mijn dochter ben ik pas duurdere merkkleding gaan kopen toen ze kon lopen. Ik vond het met kruipen en kwijlen nog een beetje zonde:D
    Nu combineer ik, duurdere kleding met goedkopere kleding.
    En ik vind ook dat de merkkleding mooier staat, van betere kwaliteit is en langer mee gaat.
    Ik kan helemaal gelukkig worden als ze er mooi bij loopt in haar Br@nd jurkje, Kiezel-tje truitje, Koel4kids laarsjes en Vingino spijkerjasje:D En daarvan koop ik bijna alles in de opruiming of op mp.

Voor mijn zoontje koop ik eigenlijk alleen nog maar bij de Hema. Maar heb alvast wel wat Retour en Vingino tshirts, spijkerbroek en vest in de opruiming gekocht in maat 92:)

Het is gewoon een hobby denk ik;)

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik koop de mooiste en de kwalitatief beste rozen. Goedkoop is vaak duurkoop, soit. ;)

19. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier geen merkkleding voor de kleine. Wat ze aan merkkleding heeft is 1 setje van gymp, dat heeft ze gekregen. Ik vind het niet nodig om er zoveel geld aan uit te geven als het na een paar maanden toch niet meer past. Bij de h&m hebben ze ook leuke kleertjes die betaalbaar zijn. Zelf werk ik in een winkel waar ze de duurdere merken verkopen ( jottum, carbone enz) maar ik bedenk me altijd als ik iets leuks zie dat ze er toch zo uit gegroeid is.
    Mensen die het wel willen kopen moeten dat helemaal zelf weten, als ze er het geld voor hebben, waarom niet.

20. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik kan mij er niet druk om maken wat andere mensen hun kinderen aan trekken. Smaken verschillen.
    Mijn kinderen hebben van alles, van bjorn borg, mexx, noppies, barbara farber tot zeeman, henk ten hoor en hema. Als ik het mooi vind dan krijgen mijn kinderen dat aan. Merk of niet!
    Ik heb er schijt aan wat anderen daar van vinden.

Deel Deze Pagina