ik heb wel eens wat tweedehands gekocht, en wel eens wat van familie gekregen van de zeeman/wibra.. en ik loop ook wel eens de hema in, net zoals de V&D en de H&M maar ik wil soms ook wel eens duurdere kleding halen, en waarom? omdat ze mijn dochter is, en ik wil niet dat zij het type 'vieze gezichtjes en goedkope kleding' word, zoals je er genoeg van ziet lopen..
Ook mijn dochter draagt vaak merkkleertjes..H&M past haar helemaal niet die zijn veel te wijd voor mijn lange sprietje.. Die merkbroekjes en rokjes zitten bij haar veel mooier..Maar ook sommige skinny's van Zara..Ook combineer ik dus ze heeft ook weleens wat van de Hema of Wibra aan, als t maar wel allemaal matcht met elkaar...Net als schoentjes en elastiekjes/speldjes moet allemaal matchen anders vind ik t geen gezicht ongeacht wat t gekost heeft.. Die opmerkingen van kids in dure merkkleding op kdv en losgeslagen ouders/kids vind ik ook wel vergezocht...Mijn dochter gaat niet naar t kdv, draagt wel merkkleding en is absoluut niet een losgeslagen kind...
Ik zie daar dus voor jongetjes weinig soeps. 2 leuke shirtjes in de uitverkoop, maar nog veel te groot qua maat (maat 140). En dat was het alweer... Jammer! Er staat ook een broek van D&G tussen, maar die is lelijk Snap dus echt niet dat zo'n groot en duur merk zulke afschuwelijke dingen maakt. Maar goed, zal wel een kwestie van smaak zijn
Ik heb net even gekeken en idd voor jongens is de keuze wel erg beperkt. En die broek.. weet precies welke je bedoelt Ik heb ook nog even gekeken op die andere site die mirell noemde. Voor meisjes hele leuke dingen gezien maar voor jongens.. jammer hoor.
Heb niet gekeken naar de broeken voor jongens maar het klopt er was maar 1 shirt in de aanbieding in Kylian's maat die ik ook leuk vond
Ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten. Wat maakt het jou nu uit of iemand dure kleding koopt. Sowieso vind ik bepaalde uitspraken voor een leraar wel erg extreem, ik ben blij dat mijn dochter niet naar die school gaat. Maar ik vraag mij af hoe extreem die mensen reageren als hier een topic geopend wordt over hoe onzin het wel niet is als je bij de zeeman koopt. Dat is toch ook niet aardig??? Ik bedoel het niet naar ts toe hoor, die is alleen benieuwd naar meningen, maar meer de mensen die zo grof reageren.
Ja dat is dus vaak zo: voor meisjes is het vaak wel leuk, maar voor jongens vind ik het vaak maar matig. Ik kan bij kleertjes.com ook nooit slagen (of niet leuk, of veeeeeeel te duur). Ik ben nu maar even aan het shoppen bij zara. Mijn winkelwagentje zit veel te vol
Oh bij kleertjes.com kan ik voor mijn zoontje altijd wel aardig slagen. Ik betaal dan wel iets je meer maar dan heb ik iig wel iets leuks. De keuze voor jongens is al zo ontzettend beperkt
Zara vind ik echt ge-wel-dig. Helemaal niet zo duur, en super kwaliteit! Net zo goed als Noppies, tot nu toe. Ik zag net een shirtje daar voor 5 euro, met Julia er op Té leuk!!! *salariskombinnen!!!*
Zara, ik twijfel echt al 2 dagen of ik zal bestellen.. heb zoveel leuks in mn mandje zitten. Echt superleuke collectie nu voor jongens ( is mijn mening)
Hier ook een fan van merkkleding en dan vooral, Bengh, Jottum, MimPi, Barbara Farber, Esprit, Petit Louie. Zolang ik het kan betalen(en koop ook vaak deze merken via mp hoor) blijf ik m'n meiden lekker zo kleden als ik het leuk vind!
mijn zoontjes dragen alles, maar meestal merken zoals vingino, armani, replay, d&G en diesel. IK heb nu hun kasten leeggeruimd, en ga heel veel op marktplaats zetten, sommige dingen hebben ze niet eens aangehad, voornamelijk wat ik heb om weg te doen is maat 104, echt zonde, want ziet er verdomd goed uit heb nu laatst een dochtertje gekregen, en zij heeft haar hele kast vol hangen met diesel, vingino, replay, armani, imps en elfs, maar veel gekregen of opruiming
10 items besteld bij ZARA Inderdaad helemaal top voor jongens (vast ook voor meisjes maar daar heb ik niet gekeken ). Goed om te horen dat de prijs/kwaliteit verhouding ook goed is!
Ja, duur... Ik koop wel noppies en mexx en name it enzo, maar ook prenatal, h&m enzo. Ik vind deze niet zo duur, maar ja wat is duur. Quincy doet wel best lang met de maatjes (ze heeft nu nog steeds maat 62) dus dat scheelt ook wel. Ik heb wel eens broekjes gezien van 60,- maar dat vind ik nu nog wel te veel, vind ik meer voor een loopleeftijd..
@lovely: jij geen creditcard?! Dat kan ik nou echt niet geloven @yukl: goed bezig en zara is echt leuk ja, toevallig kreeg ons meisje vorige week met haar verjaardag een aantal kleertjes van zara.