Had hem al verbeterd je was sneller dan ik. Maar nog een keer pfffffff. Ga niet eens moeite meer doen om uit te leggen dat het niet zo KWAAD bedoeld.
Ik geloof dat iedereen nu snapt dat je het niet kwaad bedoelde.. het was gewoon een beetje dom (Máxima toontje)
wij krijgen ook veel 2e hands en nog behoolijk nieuw! prima! verder veel kleding van de hema: lekker stofje en leuk ook, en h&m en soms zara wat ook betaalbaar is en lekker hip!
Lieve dames, het topic gaat weer een kant op (en niet de goede ). Lees anders nog even de waarschuwing op pagina 27.
prinses, sorry maar waarom kan daar niet direct degene op aangesproken worden die het zover brengt? "Verwende krengen" is misschien een stille hint?
waarom een een beetje humor maakt het toch allemaal weer wat luchtiger? Ik geloof niet dat op dit moment iemand iets kwaads bedoelde
Klopt. Niet elk merk is daar schuldig aan en niet elk nonmerk is ook vrij van kinderarbeid et cetera. Uggs is weer een ander verhaal. Maar dan misschien vaker tweede hands kopen. Dan wordt het tenminste nog een keer hergebruikt en hoef je zelf niet nieuw te kopen. Dat scheelt weer een extra consument. Trouwens ik heb sinds kort de nature lijn van de Hema ondekt. Echt heel fijn spul. Verder maakt elke consument ( ik natuurlijk ook) zich schuldig aan het in stand houden van de uitbuiting in lage lonen landen. De commerciële bedrijven moeten dat veranderen en wij als consument moeten kritischer worden. Verder vind ik trouwens Armani en DKNY vreselijke merken en al helemaal voor kinderen. Of Lacoste ( vreselijk ).
Begrijpelijk prinses, maar ik denk dat het handiger is om 'actie' daarop aan te spreken ipv iedereen!
Misschien is dat ook wel gebeurd. Ik denk ook niet dat het nodig is, om mijn handelen nu te evalueren. Ik vond het in dit geval handig, om ook nog eens te refereren aan de waarschuwing.
Hoezo? Het is een discussie. Dat kun je zien in de titel. Als het je niet boeit lees het dan niet. Wat een stomme opmerking, bah,
nou ik ben vast niet wat je dan verwacht denk echt dat al zou ik alle kakkleding van de wereld dragen er nog niet als een kakker uit zal zien
MAAR MEIDEN DIE WEL VAN LEUKE KLEREN HOUDEN.... KOM DAN LEKKER MEEKLETSEN OP SHOPAHOLIC FORUM erg gezellig geen nijd geen strijd alleen maar lief voor mekaar en heeeeeel veeeeeel leuke tips en kortingcodes enz enz
Als we er maar allemaal achter staan dat het belangrijkste is dat je kind gezond is ... Jezus wat een topic doe lekker waar je zin in hebt en probeer je zelf te blijven. Type hier en lees het vooral eens eerst na voor op 'verzenden' te drukken.
Zo heb je altijd de mama's die merkkleding onzin zullen vinden, en mama's die het wel leuk vinden. Ik vind het super leuk! Ze draagt veel barbara farber, soms wat jottum, noppies en haal ook regelmatig bonnie jean kleertjes uit Amerika. Vooral van de amerikaanse kleertjes krijg ik vaak complimentjes. Maar ik koop ook erg veel bij de zara! Juist omdat de zara gewoon super zit bij haar smalle, dunne lijfje. De enige broekjes die haar goed zitten zijn zara broekjes. Maar goed er zijn ook mama's die Zara alweer te duur vinden. Ik heb best wel eens wat gekocht bij de zeeman, maar het is haar gewoon veelste groot en veelste wijd. De broekjes zakken gewoon van haar kont af.