@consider; Zo herkenbaar jouw verhaal! Hier ook 1tje waar zara over t algemeen wel mooi zit bij de broekjes (en noppies en vingino) Ik heb ook veel kleertjes uit Amerika, helemaal geweldig en apart
@consider: hier ook een tenger poppetje en dan kan je gewoon de broekjes van de zeeman en wibra vergeten. Ook die van de hema zitten vaak veel te wijd. Ik ik vind niet dat ze voorschud hoeft te lopen Hier krijg ik ook regelmatig dingen uit amerika opgestuurd en dan stuur ik weer vingino terug Ik heb een heel stoer fleece truitje met bloemen erop uit Amerika gekregen en daar krijg ik ook heel veel complimentjes over! De zara zit hier niet in de buurt dus daar hebben we niks van. Ik vind iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voeld en wij zijn nou eenmaal dol op een aantal merken
O ik heb nu wel 2 spijkerbroekjes gekocht bij de Hema. Die unisex voor 8 euro! Enne....die zijn lekker smal Ook best een mooi model. Okeeee, Vingino ofzo nog mooier hoor. Vond mn zoontje vandaag best hip: grijze hoody aan, donkerblauw spijkerbroekje van de Hema en Shoesme (rood/zilver) schoenen haha. Zoals je ziet, merk gecombineerd met non-merk.
Ja van Hema heb ik ook wel spijkerbroekjes, want daar zit van dat aantrek-elastiek in! Maar de Noppies broekjes vallen een stuk beter, die passen gewoon echt. Wat ik heel handig vind is rokjes/korte broekjes, want dan hoef je niet op de lengte te letten en kan ik gewoon een maat kleiner kopen. Ze heeft nu nog een kort broekje met een maillot aan, in maat 68!!
Of een legging en een jurkje! Hier dragen ze nog steeds sommige jurkjes in de maat 68, tegenwoordig komen die net over de billen, maar dat vind ik juist schattig staan bij die kleinetjes. Boven sluit het nu wel mooi aan.
Mijn zoontje was een periode zo smal dat zelfs de smalle broekjes van Noppies van zijn kont afgleden...
Ik koop bij Wibra, Zara, Hema, H&M hoofdzakelijk. Ik heb geen budget voor dure kleren en dat vind ik prima. Helemaal in het begin toen ze zo snel uit de kleertjes groeide. Vanmiddag ga ik weer even winkelen voor haar, want ze zit in de overgang van 80 naar 86 qua broekjes. Ik heb wel toen ze een half jaar was 2 jurkjes van LIEF gekocht in mt.80. Ze draagt ze nu als tuniekje op een spijkerbroekje. En dan merk ik wel wat de meerwaarde is van wat duurdere kleren. Ze draagt het nu al een jaar en het ziet er nog heel mooi uit. Iedereen moet gewoon kopen waar ze zich goed bij voelt of dat nou een duur merk is of niet.
Merkloze kleding kan net zo mooi zijn als merkkleding geen verschil maar een gat in een broek van 60 euro is zo zonde dan liever een gat in die van 10 euro. Ik vind het ook niet persee verwaarloost dat je kind geen merk kan dragen Als je kind maar zichzelf kan zijnn lekker kan spelen ravotten etc. luxespulletjes en kleertjes deren ze echt niet om. Bovendien kijk ik echt niet naar andere kindren van wow die heeft merkkleding dat zie je ook niet aan de buiten kant op lief enzo na
Hier haal ik altijd broekjes met adjustable waste (met van die elastieken) want anders heb ik een klein probleempje want of het past om het middel en de pijpen zijn te kort of de pijpen zijn goed en hij kan zwemmen om het middel. Eigenlijk gaat het ook zo met de meeste bovenkleding, zijn ze lang genoeg in de rug dan moet ik de mouwen omslaan. Hoef ik de mouwen niet om te slaan dan zijn ze in de rug eigenlijk te kort. Maar misschien zijn mijn kinderen gewoon raar gebouwd
Haha, hier is Julia nu beter in verhouding, alhoewel nog steeds smal, maar niet meer zo mager. Ze is nog wel klein, maar ik vind het wel handig om kleertjes te krijgen van andere Augustus '09 mama's, want die kindjes zijn er allemaal al uit! Julia loopt echt een maat achter bij hen, en heeft nog meestal broekjes maat 74 aan.
Megan zit nu in heel veel topjes nog wel in mt 74 maar broekjes die worden te kort nu. Eindelijk Ik had voor de zomer mt 74 gekocht dat kan ze nu aan en voor de winter mt 80 en dat kan ze nog niet aan. Zelfs een aantal tops mt 74 is nog aan de grote kant. Ach ik vind het wel erg leuk zo'n klein poppeke
Wat grappig toch allemaal redelijke ukkies van 2009.. Mijn zoontje is van eind mei 2009 en die gaat als het lente wordt van maat 80 naar 86 de kleine uk hahaha Sommige dingen van maat 80 zijn al wel te klein maar ik vind het zonde om nu nog winterkleding in die maat te kopen. En mn schoonmoeder was weer eens eigenwijs vorig jaar en had zomerkleertjes in maat 86 gekocht terwijl hij toen net in maat 74 zat haha dus nu hebben we nog een hoop leuke kleertjes
Nou hier een jochie van okt. 09, maar die is nu toch echt aan t overstappen naar 86. Nou jaaa....de lengte dan, zn omvang niet, best lastig dus!
Ook wij hebben voor ons zoontje 90% merkkleding... En tja waarom niet? zolang we het kunnen betalen zie ik het probleem niet.... de merken die hij eigenlijk altijd draagt zijn burberry, d&g, armani, moncler en monnalisa... bijna alles gekocht bij cococinelle of olleke bolleke in oss. maar ieder zijn ding natuurlijk...
Leuke winkel hè, cocchinelle! Heb er laatst ook wat leuke dingetjes gekocht voor mijn dochtertje ( wel in de uitverkoop, anders vind ik het wel te duur ). Nu was een shirtje van monalissa 20,-, nou dat vind ik wel meevallen.