maar idd, sommigen snap ik echt niet, dat er nog zoveel geboden wordt op bijvoorbeeld vingino of z8. de shop van z8 heeft truitjes goedkoper erop staan dan wat voor tweedehands op mp wordt geboden echt onbegrijpelijk. alleen nou koop ik voor mijn tweede kindje setjes van noppies in de kleine maatjes, echt zo goed als nieuw, voor 7 euro incl. verzenden. daar krijg je geen outlet voor! maar voor sommige merken geldt dat idd wel. daarom koop ik nou ook wat meer z8
Wat maakt dat nou uit. Als ze t toch in de adv. zet en met foto erbij... Mensen zien dat toch en willen t dan toch zelf kopen? Ik geef dr groot gelijk, als er een markt is voor die kleding, gewoon lekker doorverkopen! Koop ik t wel weer op en als t dan nog goed is gaat t gewoon voor 3e hands weg
ik zal zelfs zeggen ik kreeg een mail van die jongen en hij zei dat hij de broek supergaaf vond. dus vond het wel een compliment! tja ik laat mijn meisje echt niet lul lopen met een gat in een broek maar hoe die eruit zag met die vlindereronder was gewoon gaaf die broek was ook gewoon als nieuw hoor! mijn dochter had een spreidbroek en kon niet lopen dus de gaten zaten er na 1 middag kdv al in
Waar mensen zich nou druk om maken zeg. Als jij geen broek met een gat zou kopen, maar je dan niet druk om iemand die haar broek mét gat verkoopt
ligt eraan wat voor broek mijn meisje draagt vaak stoere vingino broekjes en dan misstaat een slijtplek of gat niet eens en weet je liever een vingino met slijtplek op de camping aan dan een vormeloos broekje wat haar niet staat uiteindelijk komt daar ook wel een gat in! foto van mijn mop
als je goed kijkt zie je hoe ze eruit ziet het is een blubberflubber zooi maar ze had wel lol en tja ik wou gewoon wel dat ze er stoer uit zou zien
ik begrijp het wel. soms zijn mensen op zoek naar een bepaald model in bepaalde maat ik ben ook op zoek naar een model broekje van mim-pi en daar zou ik ook wel wat meer voor betalen dan outlet nieuw omdat ie gewild is
@Mirell, maar een broek wat geen AAA-merk heeft is niet per definitie vormloos... En dat is nou de nare bijsmaak die ik krijg van dit topic.. En als je dan leest in andere topics dat mensen niet kunnen begrijpen dat iemand in dit topic 'merk'kleding koopt bij de prenatal.. Want ja.... noppies enzo zijn geen merken.. ?????????? In ieder geval te min voor sommige blijkbaar. Prima dat jullie alleen maar hele dure dingen kopen, maar sommige opmerkingen snap ik gewoon niet. (was trouwens geen opmerking van jou, maar wel degelijk gemaakt....)
Ik snap je ook. Maar het ging er volgens mij om dat mensen het huismerk van Prenatal een merk vinden (wat ik zelf dus niet vind eerlijk gezegd), niet dat er ook Noppies, Mexx en Name-it...
nee joh ik draag ook hema v&d noppies name-it enz maar joh ik lees alleen wat ik wil lezen de rest zie ik geen eens meer ik kan ook geen hoog segment kleding kopen maar vind het nog wel mooi en joh ik bedoel meer ik koop outlet vingino voor 15 a 20,00 euro nieuw en koop liever vingino outlet dan hennes 12,95 waar mijn meisje in zwemt omdat het te wijd is en ik vind vingino gewoon mooi!
Ach, ik heb een enkele keer ook wel iets met een licht vlekje wat ik alsog op MP zet of met lichte slijtplekken. Zet het er gewoon bij, wat maakt dat nou uit, ieder zijn keus hè of ze iets kopen of niet.
Dat doe ik dus ook met kleding die ik gekregen heb van mijn vriendin, zij gebruikt ook wasverzachter en ik, wegens 2 kindjes met eczeem, niet. Ik gebruik dan azijn, was wordt er net zo zacht van, al het wasmiddel gaat er goed van uit en het ontkalkt mijn wasmachine ook nog eens
Ik ook niet ik hoef er maar naar te kijken of het ding loopt kapot En ja dat mag ik zeggen want ik heb zelfs een jaar op naailes gezeten, had ik een hele mooie broek gemaakt (vond ik zelf) trek hem aan heb ik de zakken er verkeerd opgezet. Dus na 2 maanden hard werken moest ik met mijn handen eerst via de boord naar binnen voordat ik mijn handen in mijn zakken kon steken.
sisa,mirell inderdaad, ieder zijn hobby, en het mag ook wat geld kosten hoor! ik kom ook vaak bij jullie kijken voor tips enzo.maar jammer dat er vaak om meisjes gaat.ik heb zelf een jongen. ik zou het jammer vinden als jullie topic zou stoppen. (ik bedoel niet deze)
Daar ben ik het niet helemaal mee eens!! Ik heb 2x een bericht geplaatst bij wat draagt je kind vandaag. en word daar gewoon genegeerd... dus doe al geen moeite meer. Ook ik heb een jongen, en ik snap best dat je als nieuweling er niet helemaal bij hoort. Maar als je helemaal geen reactie krijgt (hoeft echt niet positief te zijn hoor, als iemand het niet mooi vind is het ook goed ) ben je zo klaar met posten....