Hier was ik ook alles binnenste buiten. Ik heb hier maar 1x een spijkerbroekje gehad van de H&M maar die viel me dus erg tegen. Hema wordt iets valer en krijgt kale knieeen maar ik denk dat niet 1 broek bestand is tegen kruipen. En voor 8 euro mag ik niet klagen
maar wat draagt je zoontje naar het kdv aan dan? toch wel een broekje ofzo mijn kleding blijft ook goed van hema en vend en vingino maar vind spijkerbroekjes van vingino gewoon heel gaaf maar betaal er zelden de volle prijs voor model van 2010 vind ik ook super voor 15,00 euro kijk omdat ik van merk hou hoeft het niet altijd mega duur te zijn kocht vandeweek een barbera farber zomerjas voor 60% korting dan heb ik een jas die goedkoper is dan een jas van vend met stippen die ik ook wel aardig vond
Ik heb soms wel eens gekeken bij dure merk kleding, vind 1 setje merkkleding wel stoer bij z'n kleine, maar ik heb het nog nooit gekocht... ik vind het er afgrijzelijk uit zien, als ik me dan bedenk dat de wibra nog leukere kleding heeft hangen! dus NEE voor mij echt geen merkkleding voor die kleine.. en ja ze groeien er toch zo weer uit.
Ik vind Pointer voor jongens wel leuk. Heb hier zelf ook geregeld name it en bfc. Outlet koop je dat voor dezelfde prijzen als Hema. Ik vind merkkleding erg leuk maar ga er geen grote bedragen voor geven omdat ik dat simpelweg niet kan betalen.