ik koop wat ik leuk vind en kijk niet eens naar een merk8) Ik let wel op de prijs. Ik ga bijvoorbeeld geen 100 eurie betalen voor iets wat ze 3 keer aan kan. Vooral de eerste maanden is ze hier erg hard gegroeid en heeft ze sommige dingen net 2 keer aan gehad
Ik koop ook wat ik mooi vind. Dat kunnen wat duurdere kleertjes zijn, maar dat kunnen ook goedkopere kleertjes zijn. Ik vind het wel leuk om mijn dochter mooi aan te kleden, dus ik geef wel standaard teveel geld uit aan kleding voor haar. Het is ook maar net wat je wilt en kunt uitgeven. Ik vind de kleding van Noppies, BFC, Barbara Farber, S&D Le Chic etc ook erg mooi en hier koop ik vaak wat van, maar op het moment van afrekenen besef ik me altijd dat het wel veel geld is. Eenmaal gekocht, vergeet ik dat wel snel weer, maar toch kan ik me dan daarna heel blij voelen wanneer ik bij de Hema of de H&M voor hetzelfde geld een stuk meer kan kopen.
kijk nou ff op kleertjes.com en dan zomer aanklikken en dat tot 50% korting zal jij eens zien hoeveel leuke spullen je nog kan kopen voor je 250,00 euro dat geef ik bijna per maand uit bij kleertjes.com en dan zwijg ik maar over de rest
Ik koop wat ik leuk vind en enigszins betaalbaar is. Een truitje van 25,00 euro gaat me net te ver want hij groeid zo hard. Maar als het in de aanbieding is voor de helft dan wil ik het soms nog wel kopen.... ben zowiezo al een enorme twijfelkont Maar ik zorg dat mijn ventje er leuk uit ziet... Wibra of Noppies of Gymp...
lieverd voel je niet aangevallen wij worden er blij van als we weer een mooie jurk uit america hebben geshopt en een ander word blij met een tas vol zeeman ieder zo zijn ding ik koop liever 1 te gek gave jurk dan 2 muhwahhh jurkjes
nou wil niet zeikerig zijn maar heb vandaag een blousje gekocht bij hema omdat ik m gewoon leuk vind maar ik zie dus wel stiksels die niet zo mooi zijn erin en rokjes die gestreept zijn waar een halve streep op zit dat heb je bij duurdere dingen niet. maar wil niet zeggen dat ik nooit hema koop soms erg leuke dingen
sluit je aan bij shopaholic toppic en lees veel mee we geven vaak en veel tips ik zet m er maar weer bij www.eya-kidzz.nl www.soledikidswear.nl staat echt vaak outlet op die te betalen is ik koop truitjes outlet van mim-pi rond de 7,50 10,00 en bij de hema betaalde ik vandeweek ook 7,99 voor truitje en heel leuk model hoor ik mix graag
ik meen me ook nog een toppic te herrineren over jas van je zoontje ja dat vond ik ook een hele hoop centjes maar ben me wel gaan bedenken dat als je veel verdiend je veel kan uitgeven en wat is daar op tegen en je verkocht je jas later ook weer voor een goede prijs op mp dus al met al was ie best betaalbaar maar we kunnen niet in iemands portomonee kijken en dat wil ik niet eens ik kan ook iemand die koopt heel veel maar thuis in huis kan een blind paard geen schade aanrichten zo een bende tjaaaaa is maar waar je behoefte is toch!! wij zijn gek op kleding maar ook de rest mag er niet onder lijden kan wel voorstellen dat iemand met 1400 euro en een heel gezin moet onderhouden niet alleen dure merken kan kopen maar ik werk 2 dagen(poeh he!)en mijn man werkt meer dan 60 uur per week en weekenddiensten tja dus wij kunnen wel eens gek doen lekker toch!!!
Och wat maakt het uit! Ik vind merkkleertjes mooi qua kwaliteit maar haal het vaak in de uitverkoop. Mijn trots is toch wel een D&G jurk die ze in de zomer pas aan kan op de lappenmarkt van 350,00 voor 50 euro. Dat hangt dan tussen H&M jurkjes, hema vestjes maar ook tussem mim-pi, benneton en oilily. Ik combineer vanalles. Ik kan zomaar weer een stapeltje witte basic shirts bij zeeman halen om er vervolgens een mooi merk jurkje op te dragen. Van alles door elkaar hier dus.
En het verschil in warmte bij mijn zoontje tussen zijn hema vesten of zijn dikke gevoerde vingino vest is wel noemenswaardig. En hij ziet er nu na een half jaar nog als nieuw uit.
maar hoorde laatst van debby als ik mijn meisje een vuilniszak zou aantrekken zou het haar nog leuk staan dus morgen een komo zak
Klopt dat was een hoop geld, maar ik heb het er dubbel en dwars voor over... Succes met je vuilniszakkie mirell
ik koop inderdaad merk spijkerbroekjes in de outlet vingino en merkkleding in de outlet mim-pi en dat gaat aan naar kdv maar soms ook gewoon een nieuwe jurk hoor en hoe ik dat straks ga aanpakken als ze naar school gaat ja gewoon in uitverkoop merkjes kopen mischien>>??? weet ik nog niet precies ik wil wel dat mijn kind gewoon kan spelen hoor!
ga even een foto opzoekken en daar een foto van maken wij hebben eens een schoolopdracht gehad maak kleding van vuilniszakken nou ik was wel degene met de hoogste punten whahahhaha
en dan een foto in wat draagt je baby/dreumes, maar ook die kun je vast nog leuk pimpen in mimpi style.
mag ik ook eerlijk zijn dat ik me gewoon soms zo verbaas over kindjes bij amy-lynnop de groep van kdv grote wijde 5e hands truien broeken 3 dubbel geslagen afgetrapte schoenen en moeders in net mantelpak ernaast zou me rot schamen
ik ben ook echt merkkledingfan, niet van de duurste merken en ook bij voorkeur in de uitverkoop. Waarom het zit gewoon beter. Maar ik ben geen fan van bv hema, onze zoons zijn lang en die shirts vallen voor onze boys te wijd en hierdoor te kort. Dus tegen de tijd dat de mouwen passen zijn het naveltruitjes. en zo heb ik dat bij veel goedkopere kleding gehad. tja dat vind ik zonde geld. Naar de opvang krijgen ze 2e hands kleding aan. En 2e hands is bij mij kleding van de zoon van mijn collega of kennis. Die neem ik van een prikje over. Erg leuke kleding. Nog netjes maar wel al gedragen. Moet ik wel zeggen dat ze hier echt vies worden bij de opvang. Shirt in een zakje totaal onder de stroop, verf in kleding enz. Is niet erg, maar liever niet in de goede kleding. gr brenda