ik ben vandaag 38,1 week en van de week was het al een beetje aan t rommelen geweest,nu kwam ik thuis en merkte een klein beetje bloed op Bij mijn eerste had ik totaal geen symptomen alleen tijdens de voorweeen had ik wel een hele veeg bloed( door de ontsluiting) wat denken jullie , ik ben een beetje overbezorgd
meid als je het niet vertrouwd gewoon de vk/gyn bellen! Ik had ook bloedverlies zo kwam ik erachter dat ik onsluiting had
Dankjewel voor je reactie ja ik dacht ik wil niet gelijk bellen ,hahah heb geen pijn ofzo ,maar hoop zo dat t gaat beginnnen
Mijn vk zei bij de 36 wk controle dat bloedverlies op kon treden en dat dat verder nog niks zegt over de bevalling. Hoefde pas te bellen als het meer dan bij een menstruatie zou zijn. Hier nog geen bloed opgemerkt maar hoop dat het voor joi snel komt en dat het wel een teken is
Ik zou inderdaad even de vk bellen. Bloedverlies kan om allerlei redenen zijn. Bij de eerste had ik trouwens geen bloedverlies toen het begon, bij de tweede wel.
De beeeb was lekker aktief vanacht en ben lekker vroeg naar bed geggaan na een hete douche, smorgens opgestaan en eigelijk niks meer :S ,maar nu heb ik alleen een beetje buikkramp, ik wacht het nog even af bedankt iedereen ,ik houd jullie op de hoogte