Hoi hoi iedereen, Afgelopen ronde was ik 4 dagen overtijd (IK BEN ECHT NOG NOOIT VAN MIJN LEVEN OVERTIJD GEWEEST) de spanning was dus groot en er hing een euforie stemming in huis... Maar helaas, naar 4 dagen werd ik toch ongesteld. De laatste 2 weken waren een hel! ik heb het koud! ben ontzettend moe, zodra ik een bed zie slaap ik al. Verder ben ik ontzettend chagerijnig.. ik werk op een callcenter en normaal kan ik boze klanten wel aan maar de laatste twee weken lijkt het wel of ik elk moment in huilen uit kan barsten... Mijn vriend zei van de week nog.. het is dat we beter weten maar anders zou je toch echt zeggen dat je zwanger was.... Nu vanochtend... zat er lichtroze bloed op het wc papier bij afvegen, ook lagen er een paar druppeltjes in mijn urine... Heel licht roze.. ik snap er niks van.. ik heb dit nog nooit gehad... Eerst overtijd... (geen test gedaan omdat ik toch ongesteld werd) en nu dit roze bloedverlies.. Heeft iemand een idee wat er met me aan de hand is. Een test doen lijkt me zo onzin.. omdat ik gewoon ongesteld ben geworden... Ik lees graag jullie reacties!
Misschien een nieuw testje doen? Sommige vrouwen hebben een soort menstruatie, en blijken later toch zwanger.... Succes
Ja dat heb ik ook al gelezen maar mijn bloedverlies aka ongesteldheid was echt normaal, het was niet minder dan normaal, ook niet meer... en de kleur was ook gewoon helderrood... ik las op internet dat het idd wel eens voorkomt dat je bloed verliest maar dat ziet er dan anders uit dan normaal.... Ik durf niet hahahaha... ik blijf smoezen verzinnnen om geen test te doen.. de teleurstelling was al zo groot toen ik na 4 dagen toch ongi werd..
Hmmm, aan je banner te zien zit je rond je eisprong. Klopt het dat je dus ongeveer 2 weken geleden ongesteld bent geworden? Al eens aan een ovulatiebloeding gedacht? Er zijn vrouwen die daar af en toe rond de eisprong last van hebben. Mede gezien het feit dat je aangeeft gewoon ongesteld te zijn geworden. Natuurlijk kan het geen kwaad om een zwangerschapstestje te doen voor de zekerheid, maar ik zou ook even flink aan de klus gaan als ik jou was.
ja dat klopt wel denk ik, alleen dat heb ik nog nooit gehad... wel heb ik net voordat ik naar het toilet ging, en het bloed zag, geklust... (was geen inscheuring of iets dergelijks) dus als het een eisprongbloeding was, dan heb ik goed geklust!!! vanochtend zwangerschapstestje gedaan, en een ovulatietestje... ovulatietestje was vrij positief.. dus misschien inderdaad een eisprongbloeding... Let's hope!