http://wondertjuhh.punt.nl/ Kan je hier lezen ... Ik kies er voorom niet het hele verhaal hier te doen want misschien doe ik wel mensen pijn hiermee ...of maak ik bang Liefs hellen
zit met tranen in mijn ogen.. Vind het zo erg voor jullie Heel veel sterkte en er zal altijd een klein engeltje zijn die over jullie zult waken Sterkte
Jeetje Hellen, je verhaal is zo aangrijpend! Ik weet nog dat toen ik gecurreteerd werd ik ook graag het kleintje wilde zien, mee wilde nemen, maar dat was hier absoluut geen optie. Ik vind het daarom ook erg fijn dat het bij jou wel mogelijk was. Iets tastbaars wat je voor jezelf een mooi plaatsje kunt geven. Ik weet zeker dat als die rozenstruik er straks staat het een heel mooi plekje voor jullie zal zijn. Heel veel sterkte, neem alle tijd voor je verdriet. En inderdaad, het is prachtig dat je spontaan zwanger bent geworden, maar het verdriet overheerst de komende tijd toch, en dat mag ook! Echt neem de tijd, ik had die ook nodig, ben na mijn miskraam ook nog zeker 2,5 maand zeer verdrietig geweest. Na die periode kon ik pas weer denken aan het eventueel opnieuw zwanger worden. Veel liefs en een dikke knuf, Manou
Rillingen lopen over mijn rug.. Een droom wordt een nachtmerrie. Ik moet dit eigenlijk allemaal niet lezen, bij mij ook pas enkele weken geleden. Veel te vers allemaal. Bah.. het gevoel komt weer helemaal terug. Ik kan hier even niets meer over zeggen, behalve: heel veel sterkte de komende tijd!
Hellentjuh heb je verhaal gelezen, ik wil je heel veel sterkte wensen. Jullie kleintje kreeg een mooi plaatsje in de tuin, maar ook in jullie hart, sterkte! flyke
Ook ik heb met tranen in mijn ogen jullie verhaal gelezen. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen en hopen dat er mooie rozen in bloei komen. Liefs Minka
Ik maak momenteel hetzelde mee als jij een paar dagen geleden. Maandag zijn wij voor de eerste keer naar de gynaecoloog geweest. Eigenlijk hadden we de afspraak staan voor 19 jan maar omdat ik vanaf vorige week dinsdag al last had van bloedverlies heb ik de afspraak vervroegd. Eigenlijk had ik hele goede hoop want ik had alleen last van bloedverlies en geen last van buikpijn of buikkrampen, nu nog steeds niet trouwens. Ik was er dus totaal niet op voorbereid wat we toen te horen kregen. Ik was 9 weken en 3 dagen zwanger. Het vruchtzakje was 6 tot 7 weken en er was geen vruchtje meer te zien, of het was zo klein dat het niet zichbaar was. Gewoon een zwart zakje. Ik was in shock, daar had ik totaal geen rekening mee gehouden. Ik kon alleen nog maar mijn tranen proberen te bedwingen en ja of nee knikken. De gynaecoloog zei dat ik kon afwachten totdat het vruchtje vanzelf zou komen of ze zouden het kunnen weghalen. Ik heb voor de laatste optie gekozen omdat ik niet kan zitten afwachten totdat het eruit komt, dat lijkt me echt vresselijk. Donderdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, dan moet ik bloedprikken en papieren invullen en dan hoop ik dat ik snel geholpen kan worden want het idee dat er iets in mij zit wat niet meer leeft vind ik echt heel erg. Of ik het vruchtje mee wil nemen weet ik nog niet, al vind ik wat jullie ermee gedaan hebben erg mooi. Ik begrijp hoe je je voelt, het is gewoon ronduit k*t. Ik wens jullie in iedergeval veel sterkte toe!
Mjb, ik wl je heel veel sterkte wensen bij dit verlies. en ivm vruchtje meenemen of niet, ik had er eigenlijk niet bij stil gestaan, en nadien even spijt gehad ,dat ik het vergeten te vragen had, maar dan denk ik, een beter plaatsje dan in ons hart, is er niet te vinden. sterkte! flyke
Jeetje, wat een verhaal zeg. Ik vind het wel heel mooi, zoals jullie afscheid hebben genomen. Wat een mooi plaatsje heeft jullie kleintje gekregen! Ik wens je heel veel sterkte toe en je man natuurlijk ook.
Lieve Hellentjuhh, wat een naar verhaal! Ik weet maar al te goed waar jullie doorheen gaan, want ik ben vorig jaar ook gecuretteerd (weliswaar na 2 weken afwachten en twee rondes tabletjes om te proberen de miskraam op te wekken). Hoewel de curettage me erg is meegevallen, kwam de klap vanwege de miskraam pas daarna. Dus zoals anderen ook al aangaven: neem vooral de tijd om het te verwerken, en praat vooral lekker tegen ons aan als je daar behoefte aan hebt of als je vragen hebt. Dikke knuf en veel sterkte de komende weken! Liefs, Wendy
Ik vind het ook fijn om over te praten ... Wat me nu erg bang maakt is of dit nog een keer bij ons gebeurd dit wonder ...want over dit wondertjuhh hebben wij 6 en halfd jaar moeten doen ... Ze zeggen dat je naar een zwangerschap het meest vruchtbaar ben dus we willen er ook wel weer voor gaan al weet ik niet of het waar is wat ze zeggen ... meiden jullie ook sterkte ...kussies hellen
Lieverd, als je een miskraam hebt gehad zegt dit feitelijk niets over de kans dat het een volgende keer weer misgaat. Enne... pssttt, kijk eens naar mijn banner! Misschien een hart onder de riem? Ik duim voor jullie dat een volgende zwangerschap niet lang op zich zal laten wachten, en dat het dan allemaal goed gaat! Knuf, Wendy
Meid wat een verhaal, ik vind het zo sneu voor jullie. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je het een plekje kan geven. Dikke knuff
Tranen staan in mijn ogen, wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte! En ik hoop dat jullie ondanks alles toch nog binnenkort een nieuw wondertje mogen verwachten.