Noebie, ik vind het echt supermooi wat je maakt! Ik zou er verder nix aan veranderen, mooi zo laten. Ziet er echt goed uit, enneh...niet zo onzeker he?! Want je kan echt super goed tekenen. Ik weet zeker dat jou kleintje hier strax heerlijk kan gaan dromen! Succes ermee!
Wat een onwijs leuke kamer. Mijn complimenten en ook van mijn man! Ik heb nl. ook mijn mannetje meteen voor de pc gesleurd om 'm even mee te laten kijken naar dit leuke kamertje... mochten wij ook ooit zover komen..... Het enige wat ons ook opviel was dat de olifant een mondje miste, verder niets meer aan doen! Veel succes verder. XXAnna
Ik vind het hartstikke leuk en zou er in principe niets aan veranderen hoor! Maar misschien is wat jij bedoelt dat een olifant van nature geen rond oor heeft maar hoekig? Wat ontzettend leuk dat je zelf die muurschilderingen maakt! Echt leuk hoor.
ik zou het oor van de olifant iets meer richting het hoofd plakken. Nu komt het wat te veel uit zijn rug. Verder vind ik het wel heel mooi en origineel. Het wordt vast prachtig! Maris
Suuuuuuuuper leuk! Lekker orgineel ook! Ik vind dat je het heel leuk hebt getekent, dus niet zo bescheiden over je tekenkunsten he! Nog iets anders, hier heb je geen gekke vragen. Het forum is er juist voor onze hormoonstormen.... Dussss....lekker laten zo!
ik denk dat het oor wat groter moet, en bij de slurf mischien van die lipjes (of hoe je dat ook noemt) maar het oor is een beetje te rond, moet iets meer soepeler vallen. maar verder is het een super kamertje! komplimenten
Dank je wel iedereen! Jullie zijn echt zo lief! Mijn vriend vroeg gisteren aan me ofdat ik het heel vervelend zou vinden om alles overnieuw te doen. Hij heeft liever wat kleinere tekeningetjes. Hij is bang dat de kamer, zodra alles is ingekleurd, te druk eruit zal gaan zien. Misschien heeft ie ook wel gelijk. Ik heb dus zowel mijn tijd als jullie tijd hier zitten verdoen. Sorry daarvoor . Olifantje wordt dus opnieuw gemaakt maar dit keer ongeveer 2x zo klein. Op de een of andere manier baal ik hier ontzettend van. Alles weer overnieuw Maar goed, ik heb nog tot eind Januari, vind het alleen zo lullig dat ik jullie hulp heb gevraagd wat nu voor niks is geweest. Ik weet nu iig dankzij jullie wel waar ik bij het volgende olifantje rekening mee moet houden. Nogmaal sorry . @ Sientje, ik las jouw berichtje pas net. Ik denk dat ik net mijn vorige berichtje aan het plaatsen was toen jij die van jouw plaatste. Heel erg bedankt voor de link! Ik heb zo moeten lachen! Vooral om dit plaatje: Hijs echt zo schattig! Die oren LOL! Nogmaals bedankt iedereen voor alle moeite J
Leuk zeg! lijkt qua idee ook nog een beetje op wat de vorige bewoners hier hadden gemaakt ik heb nog wel een plaatje als je misschien inspiratie op wil doen? je olifant vind ik idd ook gewoon mooi behalve misschien dat oortje
=D> Helemaal geweldig! Leuk dat je er een echte babykamer van maakt! Ik kom de laatste tijd helemaal geen leuke kinderkamers meer tegen, ze zijn allemaal zo volwassen en neutraal! ( werk in de kraamzorg ) Maar deze is echt toppie!
@Slingding jullie kamertje vond ik ook lief en vooral die nijntje stickers. Waar kan je die kopen als ik vragen mag?