Ik zie hem hoor. Zal over 2 dagen hopelijk er af knallen. Maar is het niet handiger om dit te plaatsen bij de testen? Voor nu, gefeliciteerd
bij de eerste foto vind ik de onderste zeker mooi duidelijk zou zeggen alvast voorzichtig gefeliciteerd
Jups ik zie 8 strepen. Hartstikke netjes bij 2 dagen voor nod. Dit wordt een échte nod voor jou! Van harte
Mooi hoor! Gefeliciteerd! Hopelijk over 2 dagen al duidelijker. Prachtig dat dit jullie zo snel weer gegund is!
De mijne zagen er gisteren en vandaag ook zo uit... ik wacht nu een paar dagen... maar in principe roze is roze.. gefeliciteerd!
dankjullie voor jullie lieve berichtjes! toh ben ik nog niet helemaal zeker hoor.... heb net weer 2 testst gedaan, een van predictor ( een vroege) en een van kruitvat 2 v 5 euro en die geven beiden weer een lichte streep. aangezien dit de eerste ronde na mk is was ik bij de gynacoloog, dus ik heb daarstraks t ziekenhuis gebeld en dit voorgelegd. Ik kon meteen terecht v bloedprikken en daar krijg ik tussen half en kwart v 5 de uitslag van óf morgenvroeg. ik ben echt supernerveus. hebben jullie dit al eens meegemaakt en was jullie ervaring dat t ook echt zwanger was?
Niet meegemaakt maar je testen zijn echt duidelijk. Voorzichtige feli. Spannend hoop dat je zo word gebeld en niet morgen want dan zal je niet rustig slapen denk ik. Groetjes paula